روحانی: بهترین کاراته کا‌ها امکان حضور در اردوی تیم ملی را خواهند داشت

مربی تیم ملی کاراته گفت: کاراته کا‌هایی با شرایط بسیار خوب، ممکن است به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

به گزارش کاراته نیوز  حسن روحانی، مربی تیم ملی کاراته  در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات سوپر لیگ کاراته بیان کرد: بعد از یک سال اولین رویداد داخلی است که به صورت رسمی در قالب مسابقات سوپر لیگ برگزار می شود. بیشتر هدف کادر فنی  ارزیابی وضعیت بازیکنان تیم ملی است تا شرایطشان را رصد کنیم. بهترین زمان ممکن برای بازیکنان، رقابت کردن در سوپر لیگ است. بیشتر تمرکز خودمان را روی بازیکنان گذاشتیم و از پویایی مسابقات بسیار خوشحال هستیم.
روحانی درباره امکان دعوت برترین بازیکنان به اردوی تیم ملی کاراته اظهار کرد: کسانی که شرایط بسیار خوبی داشته باشند، ممکن است به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شوند. احتمال دارد مسابقات برگشت سوپر لیگ به سال آینده بیفتد و در سال ۱۴۰۰ با برگزاری قهرمانی کشور برترین‌ها به اردوی تیم ملی دعوت  شوند.
او درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی در سوپر لیگ کاراته عنوان کرد: بازیکنان در این مدت زمان عملکرد خوبی داشتند. از اردو‌های آینده وارد فاز تمرینی و مسابقه می‌شویم تا ان شاءالله شرایط فراهم شود و در مسابقات کاراته وان ترکیه شرکت کنیم. شرایط بازیکنان نسبت به گذشته بهتر شده است  و در سوپر لیگ خود را خوب محک زده‌اند.
روحانی در مورد امکان لغو مسابقات کاراته وان ترکیه بیان کرد: مسابقات کاراته وان ترکیه در عملکرد پورشیب و گنج زاده تاثیر بالایی برای کسب سهمیه در مسابقات مراکش دارد.  فعلا تصمیمی برای برگزاری اردوی مشترک با سایر کشور‌ها نداریم، اما باید مشخص شود شرایط برگزاری مسابقات ترکیه چگونه پیش می‌رود؛ اگر برگزار شوند، تصمیم ‌هایی اتخاذ می‌شوند. از طرفی ممکن است این رقابت‌ها لغو شوند.
مربی تیم ملی در مورد امکان اعزام گزیده بازیکنان به کاراته وان ترکیه عنوان کرد: همه بازیکنان در کاراته وان ترکیه شرکت می‌کنند و اعزام به تعداد سهمیه‌های کسب شده توسط آن‌ها ربطی ندارد. امیدوارم با دعای خیر مردم بهترین عملکرد را  در مسابقات پیش رو داشته باشیم
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا