کلاس عملی ارتقای مربیگری کاراته به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: کلاس عملی ارتقای مربیگری کاراته درجه ۱، ۲ و ۳ به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از زنجان – ایرنا، اکبر نوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلاس‌ عملی مربیگری در سبک های آزاد و کنترلی و در ۲ بخش مردان و زنان از سوی هیات کاراته و با همکاری و تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس عملی مربیگری از ۱۶ تا ۱۷ بهمن ماه جاری و در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: کلاس بانوان در سالن شهید پیری واقع در شهرک نصر و مردان نیز در سالن شهید عطایی واقع در پشت شهربازی زنجان برگزار می شود.

نوروزی افزود: دکتر یوسف گرشاسبی (رییس کمیته آموزش فدراسیون کاراته ایران) کار تدریس در این کلاس مربیگری مردان را عهده دار خواهد بود و مربی بانوان نیز هنوز تعیین نشده است اما به احتمال زیاد از مربی تیم ملی دعوت به عمل خواهد آمد.

دبیر هیات کاراته استان زنجان، گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی و رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به فاصله گذاری اجتماعی، کلاس عملی مربیگری بانوان که فقط در سبک کنترلی خواهد بود با ۲۰ نفر و مردان نیز با ۴۰ نفر در سبک آزاد و کنترلی، برگزار می شود.

نوروزی افزود: برای حضور در این کلاس مربیگری استان های همجوار از جمله اردبیل، آذربایجان‌شرقی و سمنان، اعلام آمادگی کرده اند و پس از برگزاری آزمون به شرکت کنندگانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند گواهینامه دوره عملی اهدا خواهد شد.

وی تعداد مربیان این رشته ورزشی زنجان را قریب ۱۲۰ مربی زن و مرد اعلام کرد و یادآور شد: کلاس تئوری ارتقای سطح مربیگری درجه ۱، ۲ و ۳ نیز آذر و دی ماه امسال و به ترتیب با شرکت ۳۵ ورزشکار زن و مرد در مربیگری درجه سه، ۳۵ نفر درجه ۲ و ۳۰ نفر نیز درجه یک و به میزبانی زنجان، برگزار شد.

نوروزی تصریح کرد: ورزش کاراته در زنجان به خاطر شیوع ویروس کرونا چند مدتی به حالت تعطیل درآمد و در حال حاضر نیز فعالیت در بخش کاتا انجام می شود و بخش کومیته (مبارزه) نیز مجوز فعالیت ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا