دیدار مسئولین انجمن جوجیتسو JJIF با رئیس کمیته جودو سیزم

دیدار مسئولین انجمن جوجیتسو JJIF با رئیس کمیته جودو سیزم

در ادامه هماهنگی های صورت گرفته جهت آموزش رشته #جوجیتسو در ستاد کل نیروهای مسلح، عصر امروز مسئولین این انجمن با امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور دیدار و گفتگو داشتند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کاراته، در این جلسه که با حضور امیر سرتیپ دوم پزشک نجفی پور، رئیس کمیته جودو سیزم(نظامیان جهان) و رئیس هیات جودو نیروهای مسلح، محمد حسن رستمیان رئیس ، سید امیر خوشبین نایب رئیس و محمد حسن مجلسی عضو هیئت رئیسه انجمن جوجیتسو برگزار شد، در خصوص رشد و توسعه رشته رزمی جوجیتسو در نیروهای مسلح بحث و تبادل نظر شد.

پیش از این و در جلسه مسئولین انجمن با امیر سرتیپ دوم دکترسید کمال پیمبری رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح، تفاهم اولیه در خصوص مقدمات و چگونگی آموزش و تدریس تخصصی رشته جوجیتسو در دانشکده افسری، دانشکده های نظامی و انتظامی و همچنین آموزش فنون این رشته رزمی به عنوان یک رشته تخصصی و کاربردی در نیروهای مسلح انجام شده بود که با این جلسه به مرحله اجرایی نزدیکتر شد.

گفتنی است امیر سرتیپ دوم پزشک نجفی پور هم اکنون بجز مناصب ورزشی ، ریاست سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح را نیز بر عهده دارد۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا