روحانی: تومور خوش خیم در پشت سر دارم / برای این نمونه‌برداری۲۴ ساعت در بیمارستان بودم

مربی تیم ملی کاراته که هفته گذشته یک نمونه‌برداری از پشت سرش داشت، در این رابطه گفت: دیروز خبر نمونه‌برداری به دستم رسید و نشان داد؛ این تومور خوش‌خیم است و جای هیچ نگرانی نیست.

به گزارش کاراته نیوز، وبه نقل از خبرگزاری فارس،  حسن روحانی در مورد نمونه‌برداری از پشت سرش، اظهار داشت: در چند ماه گذشته سردرد داشتم، وقتی با پزشک صحبت کردم مشخص شد یک توده پشت نخاع گردن است. این توده به ساقه مغزم چسبیده و به عصب‌های نخاعی فشار می‌آورد و باعث سردردم می‌شد. در نهایت یکشنبه هفته گذشته یک عمل جراحی یک ساعته داشتم و نمونه‌برداری از این توده انجام شد و ۲۴ ساعت بعد مرخص شدم.

وی ادامه داد: دیروز هم  خبر خوبی گرفتم و جواب نمونه‌برداری نشان داد که این تومور خوش‌خیم است. پزشکم گفت سه ماه باید دارو استفاده کنم و اگر خوب نشد، باید عمل جراحی کنم.

مربی تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: نمی‌خواستم کسی را در این شرایط درگیر و ناراحت بیماری‌ام کنم ولی دوستان خبرنگار کمی این نمونه‌برداری را  بزرگ جلوه دادند تا جاییکه خیلی‌ها نگران حالم شدند. آن چنان مسئله خاصی نیست، از تمام کسانی که زنگ زدند و جویای احوالم بودند بسیار تشکر می کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا