سجاد گنج زاده: کاری نکنند که تصور شود ورزشکاران را فقط برای مدال می خواهند/ هر کس لایق است سهمیه المپیک را کسب می‌کند

عضو تیم ملی کاراته گفت: احداث خانه کاراته اتفاق خیلی خوبی است اما امیدوارم زمان استفاده از سالن فقط تا پایان المپیک نباشد و مسئولان تاریخ مشخص نکنند چون با تعیین تاریخ ما تصور می‌کنیم ورزشکاران را تنها برای مدال می‌خواهند .

به گزارش کاراته نیوز، سجاد گنج زاده کاراته کای ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط بدنی خود بیان کرد: در حال حاضر تمریناتم را به صورت انفرادی دنبال می‌کنم؛ در باشگاه خودم هم در کنار بچه‌های کوچک تر تمرین می‌کنم تا آمادگی بدنم حفظ شود. با کادر فنی هم در فضای مجازی ارتباط دارم و البته روز جمعه هم با رعایت کامل مسائل بهداشتی به اسلامشهر آمدند و در کل پیگیر وضعیتم هستند.

او با اشاره به مسابقات گزینشی المپیک و رقابتش با ذبیح الله پور شیب گفت: قبلا هم گفته‌ام که ما با هم رقابتی نداریم. خداراشکر که در شرایط مناسبی قرار دارم و امیدوارم در مسابقه آخر اتفاقات خوبی رخ دهد و هر کسی که لایق هست سهمیه المپیک را کسب کند.

گنج زاده در مورد اختصاص سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب به کاراته و بوکس و همچنین احداث خانه کاراته عنوان کرد: اتفاق خیلی خوبی است فقط امیدوارم مسئولان تاریخی معین نکنند و زمان استفاده از سالن فقط تا پایان المپیک نباشد چون با تعیین تاریخ ما تصور می‌کنیم ورزشکاران را تنها برای مدال می‌خواهند بنابراین انتظارداریم این سالن برای همیشه مورد استفاده کاراته قرار بگیرد. در مورد ساخت خانه کاراته در مجموعه ورزشی تختی هم خیلی خوشحالم از اینکه مسئولان فضایی را در اختیار فدراسیون قرار دادند امیدوارم این حمایت همچنان ادامه داشته باشد.

ملی پوش کاراته در پایان گفت: اکنون شرایط سختی حاکم است. امیدوارم مردم تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه زودتر ویروس کرونا کاهش پیدا کند. درست است همه به زندگی عادی بازگشته‌اند و مثل گذشته فعالیت می‌کنند اما ترس همیشه با مردم همراه است امیدوارم واکسن این ویروس هر چه زودتر کشف شود تا مردم تمام کشور‌ها بتوانند مثل گذشته با خیال راحت و بدون استرس به زندگی خود ادامه بدهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا