سرپرست تیم کاراته پاس ناجا: نوع انتخاب قهرمان سوپر لیگ خستگی را بر تن ما باقی گذاشت

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا گفت: با توجه به شرایط فعلی به تصمیم سازمان لیگ برای خاتمه مسابقات احترام گذاشتیم، اما نوع انتخاب قهرمان خستگی را بر تن ما گذاشت.

به گزارش کاراته نیوز عقیل بردیده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تصمیم‌گیری سازمان لیگ کاراته در معرفی تیم دانشگاه آزاد به عنوان قهرمان سوپر لیگ اظهار داشت: سال گذشته با مدیریت کادر فنی و توان بازیکنان، قاطعانه تیم دانشگاه آزاد را شکست دادیم. امسال هم بدون تردید مانند سال گذشته توانایی قهرمانی سوپر لیگ را داشتیم. با توجه به شرایط فعلی و بیماری کرونا به تصمیم سازمان لیگ برای خاتمه مسابقات احترام گذاشتیم، اما نوع انتخاب قهرمان خستگی را بر تن ما باقی گذاشت.

وی افزود: پاس همواره شگفتی ساز بوده و امسال نیز توانایی قهرمانی را داشت. فدراسیون کاراته می‌توانست تصمیمات بهتری در خصوص خاتمه لیگ بگیرد تا حقی از تیم‌ها ضایع نشود. در شرایط فعلی بیشتر از همه متضرر شده‌ایم. عملکرد پاس ناجا در سوپر لیگ کاملا مشخص است. در سال ۹۴ زمانی که رقابت‌ها به بازی هفتم کشیده شد تنها با اختلاف یک امتیاز نایب قهرمان شدیم و هیچ اعتراضی انجام ندادیم. در سال‌های ۹۵ و ۹۶ نیز به مقام سوم رسیدیم و در سال گذشته نیز قهرمان و تبدیل به تنها تیمی شدیم که در تمام رده‌ها سنی سکوی قهرمانی را تجربه کرده است.

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که با توجه به حضور مهره‌های ملی‌پوش در تیم دانشگاه آزاد مسئولان سازمان لیگ تصمیم به معرفی این تیم به عنوان قهرمان گرفتند، گفت: کاراته رشته‌ای نیست که بخواهیم قبل از رفتن روی تاتامی تصمیم به برد یا باخت تیمی بگیریم. از طرفی شرایط بازیکنان تیم پاس همیشه غیر قابل پیش بینی بوده است. باشگاه پاس همیشه حامی و کمک حال ورزش کاراته کشور بوده و در خصوص جذب سرباز قهرمانان، ورزش قهرمانی را تنها نگذاشته است. در کاراته نیز پاس همیشه تیمی پشتوانه ساز بوده و با گسترش این رشته در سطح نیروهای مسلح، اهداف فدراسیون کاراته و وزارت ورزش را دنبال کرده است.

بردیده خاطرنشان کرد: تیم پاس همواره با نمایش شایستگی‌ها و پتانسیل‌های کاراته و معرفی جوانان آینده ساز، جذابیت‌های این رشته را نشان داده است. با احترام به سایر تیم‌ها باید عنوان کنم تیم پاس با شکست مدعیان نشان داد که شایسته کسب قهرمانی است. در شرایط فعلی انتظار داریم فدراسیون کاراته و سازمان لیگ پاسخگوی شرایط باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا