حضور آشوری در فدراسیون کاراته مشروط شد

دبیر سابق فدراسیون کاراته در یک صورت به بدنه این فدراسیون اضافه خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن آشوری اواخر سال ۹۷ بود که با میل شخصی از دبیر کلی فدراسیون کاراته با وجود سابقه طولانی مدت استعفا و اعلام کرد که تاریخ مصرفش برای حضور در این فدراسیون به پایان رسیده است.

چند روز پیش سید حسن طباطبایی رئیس این فدراسیون با آشوری جلسه ای را برگزار کرد که مهر تاییدی بر پایان اختلافات فدراسیون با دبیر پیشین کاراته بود. با وجود اینکه بعد از این جلسه حضور آشوری در فدراسیون کاراته قوت گرفته است، برخی‌ها سعی دارند رابطه میان فدراسیون با آشوری را نه چندان مطلوب عنوان کنند که به نظر می‌رسد همچین چیزی صحت ندارد و چیزی که به نظر می‌رسد، شخص آشوری یکی از افرادی بود که همواره از حسن طباطبایی حمایت کرده است.

با این حال یک مشکل بزرگ برای حضور آشوری وجود دارد و آن هم اختلاف کهنه‌ای است که میان او و شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته شکل گرفته است. هروی بی شک یکی از بهترین مربیانی است که می‌تواند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد و قطعا چشیدن طعم سه دوره متوالی قهرمانی جهان کار هر سرمربی نیست و رزومه درخشان کاری هروی گویای همه چیز است.

عملکرد فوق العاده هروی باعث شده است تا اعضای فدراسیون کمی در حضور آشوری در کنار خودشان تعلل کند. قطعا پیدا کردن جایگزین هروی در تیم ملی کار دشواری خواهد بود و فدراسیون این ریسک را نمی‌پذیرد. به نظر می‌رسد اگر اختلاف میان هروی و آشوری حل شود، حضور مدیر باسابقه در فدراسیون کاراته تسهیل خواهد شد وگرنه با توجه به اولویت اول فدراسیون که شهرام هروی اشت، آشوری همچنان از حضور در فدراسیون کاراته دور خواهد ماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا