هروی: می خواهیم موفقیت ها را دنبال کنیم/ کارمان در پاریس سخت است

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: می خواهیم موفقیت های کاراته در سال ۹۸ را با کسب افتخار در پاریس به اتمام برسانیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار اعزامی مهر از پاریس، سید شهرام هروی درباره حضور تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ پاریس اظهار داشت: بعد از رقابتهای شیلی، تاتامی پاریس دومین تورنمنت مهمی است که شرکت می کنیم، این رقابتها همانند مراحل قبلی اهمیت زیادی در جمع آوری امتیازات لازم برای کسب سهمیه دارد.
سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: در شیلی نتایج خوبی کسب کردیم و امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم تا پایان سال ۹۸ و بعد از شرکت در کاراته وان های دبی، اتریش و مراکش دو سهمیه خود را قطعی کنیم و سال را با موفقیت به پایان برسانیم و برای سهمیه سوم ابتدای سال ۹۹ در رقابت هایی که در همین پاریس برگزار می شود به دست بیاوریم.
وی در مورد اهمیت رقابت های پاریس گفت: سخت است و نه تنها برای ما بلکه برای همه کشورها اهمیت دارد. نمی توان گفت که کدام تورنمنت سخت تر است. «Premier» لیگ به این دلیل جذابتر است که کاراته کاهایی که رنکینگ دار هستند اجازه حضور دارند و شش مرحله از آن در سال ۲۰۲۰ برگزار می شود که امتیازات چهار مرحله آن برای المپیک توکیو محاسبه خواهد شد.
سرمربی تیم ملی در پایان به شرایط کاراته کاها قبل از حضور در لیگ جهانی پاریس گفت: بعد از شرکت در رقابتهای شیلی به فرانسه آمدیم و یک هفته تمرین کردیم که بسیار مفید بود. به جرات می توان گفت کاراته کاها شرایط ایده الی دارند و از تمام مسابقات قبلی بهتر است. همیشه در پاریس بهترین نتیجه را کسب کردیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا