سرمربی کاراته کبودراهنگ: شگفتی لیگ برتر کشور را رقم زدیم

سرمربی تیم کاراته کبودراهنگ گفت: با صعود به جمع ۱۲ تیم، شگفتی رقابت‎های لیگ برتر کاراته کشور را رقم زدیم.

به گزارش کاراته نیوز الله کرم شهگل روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صعود به جمع بهترین های لیگ برتر در حالی رقم خورد که حداقل بودجه را تاکنون صرف کرده ایم.

وی با بیان اینکه از عملکرد شاگردانم رضایت کامل دارم، گفت: در دور مقدماتی برابر مدعیان حضور یافتیم و با نیروی جوان و مستعد توانستیم برابر تجربه حریفان نتایج خوبی کسب کنیم.

شهگل با اشاره به اینکه قول صعود به دور دوم را داده بودم، گفت: تا همین جا هم افتخار ارزنده ای را کسب کرده ایم و از این پس هدف ما حضور باقدرت در برابر رقیبان مدعی قهرمانی است.

سرمربی تیم کاراته کبودراهنگ خاطرنشان کرد: لیگ برتر کاراته با حضور ۲۴ تیم در ۶ گروه چهار تیمی در حال برگزاری است و تیم کبودراهنگ در گروه سه قرار داشت و در نهایت با کسب نتایج درخشان به دور دوم صعود کردیم.

وی اضافه کرد: ترکیب تیم کبودراهنگ اغلب از روستاهای اطراف این شهرستان هستند که نشان می دهد ظرفیت بسیار بالایی در کاراته دارد و در صورت سرمایه ‌گذاری مناسب رشد قابل توجهی خواهند داشت.

شهگل اظهار داشت: لیگ برتر در رده سنی جوانان و زیر ۲۱ سال برگزار می ‌شود و اغلب تیم ها با سرمایه گذاری لازم از بازیکنان ملی پوش و قهرمان استفاده می کنند اما تیم ما با همین داشته ها توانسته در سطح بالا برابر حریفان به مبارزه بپردازد.

این مربی سازنده کاراته با اشاره به مرحله دوم لیگ برتر کاراته کشور گفت: مرحله دوم گروهی لیگ برتر کاراته مردان روز پنجشنبه ۳ بهمن ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود و باید به مصاف تخت جمشید کرمان برویم.

وی افزود: جزو معدود تیم هایی هستیم که از نفرات بومی استفاده می کنیم اما از نظر سرمایه مالی پایین ترین تیم در این دوره از بازی ها هستیم. کبودراهنگ قطب اصلی کاراته استان همدان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا