علی کتیرایی: حضور اکثر ملی‌پوشان در یک تیم به ضعف لیگ برمی‌گردد/ تا روز پایان برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد

سرمربی تیم کاراته پاس ناجا گفت: حضور اکثر ملی‌پوشان در یک تیم طبیعتا هم به ضعف لیگ است و هم به ضرر بازیکنان ملی‌پوش، متاسفانه دلیل این اتفاق‌ها هم نبود اسپانسر خوب در کاراته است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی کتیرایی، سرمربی تیم پاس ناجا، درباره کیفیت فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کاراته در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: فکر می‌کنم همین که در چنین شرایطی لیگ به طور مداوم در طول چند سال گذشته برگزار شده خوب است. به هر حال لیگ هم هر سال یکسری نقاط ضعف و قوت دارد و باید مسئولین تلاش کنند نقاط ضعف‌ها را برطرف کنند. اما در مجموع لیگ خوبی داریم.

 

او در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: تمام بازیکنان پاس سرباز هستند بنابراین شرایط ما در مقایسه با سایر تیم‌هایی که ملی‌پوش در تیم‌شان دارند کاملا متفاوت است. حضور اکثر ملی‌پوشان در یک تیم طبیعتا هم به ضعف لیگ است و هم به ضرر بازیکنان ملی‌پوش، متاسفانه دلیل این اتفاق‌ها هم نبود اسپانسر خوب در کاراته است. تیم‌ها مشکل مالی دارند و بازیکن ملی‌پوش طبیعتا در تیمی حاضر می‌شود که از نظر مالی تامین شود. اما با وجود این شرایط ما اصلا ناامید نیستیم چون به توانایی تک تک بازیکنانم اعتماد و ایمان دارم و بی‌شک تا روز پایان برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

 

سرمربی تیم پاس ناجا در مورد حضور کاراته کاهای خارجی در لیگ ایران توضیح داد: با توجه به اینکه کاراته خودمان پتانسیل بالایی دارد و تمام سطوح از آسیایی گرفته تا رقابت‌های جهانی جزو رشته‌های مدال آور محسوب می‌شود استفاده از کاراته‌های خارجی کمی عجیب به نظر می‌رسد. البته این اتفاق در ورزش کاملا طبیعی است ولی زمانی می‌توان از این اقدام به خوبی یاد کرد که ما بازیکنی را به لیگ بیارویم که پتانسیل آن بالاتر از بازیکنان خودمان باشد وگرنه هیچ سودی برای ما ندارد. البته این مسئله فقط مربوط به کاراته نمی‌شود باید در همه رشته‌ها این کار صورت بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا