از پیشکسوتان کاراته آذربایجان غربی تجلیل شد

مدیرکل تربیت بدنی استان آذربایجان غربی در مراسمی از پیشکسوتان رشته کاراته در این استان تقدیر کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، عبدالله چمن گلی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان کاراته آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از تجارب پیشکسوتان زیربنای اعتلای ورزش استان است و جوانان ورزشکار و مسوولان باید به این امر توجه داشته باشند.

وی احترام به پیشکسوت را منش و روش پهلوانی دانست و افزود:این سنت از دیر باز در ورزش و فرهنگ ما حاکم بوده و از این رو نباید اجازه دهیم به اسم حرفه ای شدن ورزش این سنت نیکو از بین برود. قهرمانی یک روزی به پایان خواهد رسید و تنها پهلوانی در ورزش سالیان سال ماندگار خواهد بود.

چمن گلی گفت:جواد سلیمی، رئیس هیات کاراته استان، تنها داور المپیکی کاراته ایران است و یکی از مفاخر ورزش کشور و سرمایه غیر قابل انکار و شایسته محسوب می شود.

جواد سلیمی رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی هم در ادامه این مراسم با اشاره به جایگاه پیشکسوتان گفت: در واقع پیشکسوتان سرمایه گرانبهای ورزش استان آذربایجان‌غربی محسوب می‌شوند که باید به نحو احسن مورد تجلیل و قدردانی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه ما از همه پیشکسوتان و علاقمندان دعوت می‌کنیم تا بیش از پیش به کاراته کمک کنند، یادآور شد: درب هیات کاراته آذربایجان‌غربی مثل همیشه به روی هیچ فردی بسته نیست و همه علاقمندان می‌توانند از توان و ظرفیت‌های ایجاد شده استفاده کنند. خانه کاراته ارومیه که با حمایت‌های دکتر شهریاری، استاندار و دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی الغدیر و همزمان با پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام وحدت و دوستی به بهره برداری رسید، در اختیار تیم‌های استانی و کمپ‌های تمرینی است و پیشکسوتان هم می‌توانند از این مجموعه برای تمرین و ورزش استفاده کنند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از پیشکسوتان ورزش کاراته آذربایجان‌غربی تجلیل بعمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا