عسگری: رسیدن به عنوان گرندوینری انگیزه‌ام را بیشتر کرده است/ برای کسب مدال المپیک باید سختی‌ها را تحمل کرد

قهرمان کاراته جهان گفت: حضور در میان نفرات مدعی کسب عنوان گرندوینری در وزن ۷۵ کیلوگرم به من برای کسب مدال طلای کاراته وان اسپانیا انگیزه داده است.

به گزارش کاراته نیوز بهمن عسگری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط خود پیش از مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۱۹ اظهار داشت: برای مسابقات کاراته وان اسپانیا سه مرحله اردو را سپری کردیم و شرایط خیلی خوب بوده است. همیشه گفته‌ام که کادر فنی تیم ملی روی آماده‌سازی تمام بچه‌ها متمرکز است و برنامه‌های خوبی دارد که باعث می‌شود ملی‌پوشان مانند یک سرباز آماده افتخارآفرینی باشند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر رنکینگ یک المپیک در وزن ۷۵ کیلوگرم هستم و باید تلاش کنم این جایگاه را در پایان سال ۲۰۱۹ نیز حفظ کنم تا در سال جدید میلادی با نتایج خوب موفق به کسب سهمیه المپیک برسم. درست است که فشردگی مسابقات و وزن کم کردن‌ها سخت است، اما اعتقاد دارم کسی که مدال المپیک می‌خواهد باید با شرایط سازگار باشد و برنامه‌ریزی داشته باشد. امیدوارم در این مسیر انرژی‌های مثبتی به من انتقال داده شود تا همراه با تیم ملی کاراته در اسپانیا نیز موفق باشم و دست پر بازگردم.

قهرمان کاراته جهان در خصوص انگیزه‌های خود برای کسب مدال طلا گفت: حضور در میان نفرات مدعی کسب عنوان گرندوینری وزن ۷۵ کیلوگرم در پایان سال ۲۰۱۹، به من برای کسب مدال طلا مسابقات اسپانیا انگیزه داده است. در این راه تمرکز خود را گذاشتم تا بهمن عسگری همیشگی باشم و با عملکرد خوب ضمن کسب مدال طلا به عنوان گرندوینری نیز دست پیدا کنم. سجاد گنج‌زاده پیش از این به عنوان اولین کاراته‌کا ایرانی در سال ۲۰۱۷ به این عنوان دست یافته بود و خدا را شکر امسال نیز مجدد این عنوان را تکرار کرد.

عسگری تاکید کرد: گرندوینری گنج‌زاده به من انگیزه داده است تا در وزن ۷۵ کیلوگرم به عنوان اولین ایرانی گرندوینر شوم. قطعا با عملکردی خوب می‌توانم به این عنوان نیز دست پیدا کنم. در این راه رقابت میان من، کن نیشیمورا و رافائل آقایف خواهد بود و در صورت کسب مدال طلا و عدم کسب مدال توسط این ورزشکاران می‌توانم به این عنوان دست پیدا کنم. شرایط برای کسب عنوان گرندوینری سخت است اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا ببینم خدا چه می‌خواهد.

وی در خصوص دیدار احتمالی با رافائل آقایف و جبران شکست مسابقات کاراته وان مسکو گفت: مسلما دیدار گذشته برای من تمام شده و با وجود اینکه نباید در آن دیدار شکست می‌خوردم اما در ثانیه‌های پایانی داور ویدئو چک امتیاز عجیبی را به حریف داد که باعث شد بازنده شوم. مطمئنا در اسپانیا انگیزه‌های زیادی دارم تا ضمن کسب مدالی خوشرنگ برای کسب عنوان گرندوینری نیز تلاش کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا