اباذری: توکیو همیشه برای من خوش یمن بوده/ امیدوارم سهمیه کامل المپیک را کسب کنیم

دارنده مدال طلای وزن ۸۴+ کیلوگرم لیگ جهانی ژاپن گفت: همیشه توکیو برای من خوش‌یمن بوده و ان‌شاءالله که نه تنها من، بلکه همه بچه‌های تیم ملی از توکیو دست پر برگردند.

به گزارش کاراته نیوز صالح آباذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط شما در حال حاضر پیش از اعزام به مسابقات جهانی کاراته‌وان توکیو چطور است، گفت: خدا را شکر، تمرینات خوبی را در این مدت سپری کردیم. بعد از مسابقات قهرمانی آسیا سومین مرحله اردوی تیم ملی است که پیگیری می‌شود. یک مرحله اردوی دیگر به غیر از این اردوها داریم که آن هم وصل به اعزام است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ژاپنی‌ها میزبان این مرحله از مسابقات هستند، چقدر شانس کسب مدال برای خود می‌بینی، گفت: همیشه توکیو برای من خوش‌یمن بوده و ان‌شاءالله که نه تنها من، بلکه همه بچه‌های تیم ملی از توکیو دست پر برگردند.

دارنده مدال طلای سنگین وزن لیگ جهانی کاراته وان ژاپن، عنوان کرد: من تقریبا تمام حریفانم در این وزن را می‌شناسم و همه آنها در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. روی همه آنها تمرکز کرده‌ام، اما قطعا حریفان ناشناخته‌ای هم در این مسابقات حضور خواهند داشت که باید روی آنها هم تمرکز کنم. شنیده‌ایم این مرحله از مسابقات قرار است در سالن مسابقاتی برگزار شود که المپیک توکیو هم قرار است در این سالن برگزار شود. حضور در سالن المپیک فکر می‌کنم از لحاظ روحی و روانی خیلی به ما کمک خواهد کرد.

دارنده نشان طلای لیگ جهانی کاراته وان ترکیه در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: ۷ تا ۸ مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک دیگر پیش رو داریم. امیدوارم هر کسی بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد تا برای بالا بردن پرچم کشورمان در المپیک موفق شود. خبر خوب در المپیک توکیو می‌تواند این باشد که کاراته در المپیک بعدی نیز حضور داشته باشد. کاراته واقعا رشته خوب و سختی است، ما سه بار قهرمان دنیا شده‌ایم و این موفقیت در بین ۱۴۰ کشور دنیا بوده و این نشان از بالا بودن سطح کاراته ایران است. ما مسیر سختی را تا المپیک پیش رو خواهیم داشت و امیدوارم علاوه بر اینکه سه سهمیه را بتوانیم کسب کنیم، در المپیک هم خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را به دست بیاوریم.

نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم. امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند در پایان این مسیر سهمیه‌های المپیک را کسب کنند و خیال کادر فنی راحت شود و در توکیو همه اوزان ما خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را به دست بیاورند. جا دارد از اداره ورزش استان مرکزی، عابد حق‌دادی تشکر کنم که در یک سری از مسابقات از لحاظ مالی حمایتم کرده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا