نباید قابلیت ها فدای سفارشات شود

طی تماس های مکرر  برخی از دوستان و پیشکسوتان مبنی بر توانایی های مدیریتی خانم امینی و ذکر سوابق تحصیلی و آموزشی ایشان در  دانشگاه که نامبرده توان مدیریت بخش بانوان را دارد.

لازم است متذکر شویم افسانه باقری هم نیز تمام این سوابق و توانایی ها را داشته بلکه در برخی موارد همچون کسوت، دان و مدارک آکادمیک در سطحی بالاتر هم بوده اما ما هیچگاه در مطالبمان این موضوعات را زیر سوال نبردیم به میزان توانایی ها و مدارک تحصیلی و سوابق مدیریتی آنها نپرداختیم.

ما همواره از ریاست فدراسیون کاراته این سوال را مطرح کردیم که چرا با توجه به بهترین نتیجه کسب شده در مسابقات آسیایی در بخش بانوان بدون هماهنگی با نائب رییس خود اقدام به معرفی مدیر فنی بانوان کرد؟

آیا این موضوع غیر از این است که رییس و مشاورانش در اتاقی خارج از فدراسیون در رابطه با مسائل کاراته تصمیم می گیرند. مصداق بارز آن نیز تعیین مدیر فنی در اتاق فکر و استفاده از باقری در عکس تنفیذ اختیار امینی به منظور تایید تصمیمش بود.

هرچند پس از گذر زمان کوتاهی امینی در مصاحبه ای اختیار تام خود در انتخاب مربی و بازیکن را اعلام کرد و به گونه ای تمام سیاست های آقای رییس را نادیده گرفت. تمام افرادی که مصاحبه امینی با سایت تسنیم را خواندند به طور مشترک بر این باورند امینی در این مصاحبه برای باقری خط و نشان کشیده است.

در شرایطی که نائب رییس بانوان نتواند در مسابقات، بخش داوران، انتخاب مربی و بازیکن نقش داشته باشد و در نبود رییس حق امضا نداشته باشد،در نتیجه حضور باقری در فدراسیون و ادامه همکاری یک تصمیم اشتباه بوده است.

همچنین ما در بخش های دیگر نوشته هایمان به مقایسه و تفسیر دو رقابت دانشجویان آسیا در ماکائو با آن سطح، تحت مدیریت امینی و مسابقات آسیایی ازبکستان با مدیریت باقری پرداختیم. در بخش دیگر مطالبمان نیز به خط خوردن نام نفیسه گلشنی پیش از اعزام به ماکائو اشاره کردیم

اگر شما هم در جایگاه بیطرف بنشینید و نتایج و اتفاقات مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا و رقابتهای آسیایی ازبکستان بیندازید متوجه می شوید امینی هم در بحث گزینش بازیکنان و هم در بحث مدال آوری در رقابت ها به باقری باخت پس نتیجه می گیریم انتخاب امینی به عنوان مدیر فنی در این برهه از زمان که تیم ملی ثبات عملکرد داشت اشتباه بود.

آقای رییس تصمیمات در فدراسیون باید بر پایه و اساس منطقی باشد و نباید قابلیت های افراد فدای سفارش های افراد خاص شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا