حسین روحانی: کاراته همیشه سابقه خوبی در مدال‌آوری دارد/ امیدواریم در توکیو روی سکو برویم

مربی تیم‌ ملی کاراته گفت: با توجه به پتانسیل بالا، بچه‌ها می‌توانند نتیجه مطلوبی را کسب کنند و در توکیو روی سکو قرار بگیرند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین روحانی، مربی تیم‌ ملی کاراته درباره شرایط اردوهای تیم‌ ملی برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی ژاپن در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: پس از مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند یک هفته استراحت کوتاه مدت به بچه‌ها دادیم تا ریکاروی کنند پس از آن کم کم اردوها را استارت زدیم و در حال حاضر نیز تمرینات را از سر گرفتیم. اولویت اصلی ما در این اردوها برنامه تمرینی برای بدنسازی است که روال طبیعی خود را سپری می‌کند.

او ادامه داد: با توجه به این که در طول یک سال قبل در مسابقات زیادی شرکت کردیم کمی خستگی در تیم دیده می‌شود ولی چون المپیک را در پیش داریم همه با انگیزه ادامه می‌دهیم. البته بچه‌ها در کنار انگیزه آمادگی خوبی هم دارند.

روحانی افزود: مسابقات لیگ جهانی ژاپن سطح بالایی دارد و همه باتمام توانشان می‌آیند چون امتیاز المپیکی هم دارد از اهمیت بالایی برای همه برخوردار است. در کنار این موارد این مسابقات درست در همان سالنی برگزار می‌شود که رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ هم در این سالن برگزار خواهد شد.

مربی تیم ملی کاراته درخصوص شانس کسب مدال درالمپیک ۲۰۲۰ گفت: کاراته همیشه سابقه خوبی در مدال آوری داشته و همیشه کمک حال کاروان ورزش ایران در مسابقات بوده بنابراین هم وزارت ورزش و جوانان و هم کمیته ملی المپیک از این رشته در میادین توقع دارند که تیم بتواند نتیجه خوبی کسب کند. احساس می‌کنم با توجه به پتانسیل بالا، بچه‌ها می‌توانند نتیجه مطلوبی کسب کنند و در توکیو روی سکو قرار بگیرند. امیدوارم ما هم به عنوان کادرفنی بتوانیم در کنار تیم وظیفه خود را به خوبی انجام بدهیم تا در این افتخار آفرینی سهیم باشیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا