مبارزه ۱۸۱۶ شرکت کننده دختر در اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران

اولین مرحله لیگ کاراته وان دختران ایران در حالی از فردا آغاز می شود که برای شرکت در این پیکارها ۱۸۱۶ نفر ثبت نام کرده اند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، این رقابتها از فردا چهارشنبه ۲۶ تیرماه در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز می شود و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

طبق آمار بدست آمده از ثبت نام کاراته کاها، بیشترین شرکت کننده به رده سنی نونهالان تعلق دارد با ۵۴۱ نفر.

شلوغ ترین وزن را هم می توان در وزن ۵۴+ کیلوگرم جوانان با ۱۴۷ کاراته کا دید.

در رده نونهالان ۹۵ نفر در کاتای انفرادی، ۸۱ نفر در کاتای تیمی(۲۷ تیم)، ۷۴ نفر در وزن ۳۵- کیلوگرم، ۹۳ نفر در وزن ۴۰-کیلوگرم، ۷۱ نفر در وزن ۴۵-کیلوگرم، ۶۷ نفر در وزن ۵۰- کیلوگرم و ۶۰ نفر در وزن ۵۰+ کیلوگرم حضور دارند.

در رده نوجوانان، ۵۳۹ کاراته کا شرکت کرده اند. در کاتا ۹۲ نفر، در وزن ۴۲- کیلوگرم، ۸۶ نفر، در وزن ۴۷-کیلوگرم، ۹۷ نفر، در وزن ۵۴- کیلوگرم، ۱۱۷ نفر و در وزن ۵۴+ کیلوگرم ۱۴۷ نفر حضور دارند.

در رده جوانان، ۴۷۴ کاراته کا حضور دارند. در کاتای انفرادی ۹۰ نفر، در کاتای تیمی ۳۹ نفر(۱۳ تیم)، در وزن ۴۸- کیلوگرم، ۷۱ نفر، در وزن ۵۳-کیلوگرم، ۸۷ نفر، در وزن ۵۹- کیلوگرم، ۸۱ نفر و در وزن ۵۹+ کیلوگرم، ۱۰۶ نفر شرکت کرده اند.

رده سنی امید ۲۶۲ شرکت کننده دارد. در کاتا ۵۲ نفر، در وزن ۵۰- کیلوگرم، ۶۱ نفر، در وزن ۵۵- کیلوگرم، ۵۲ نفر، در وزن ۶۱- کیلوگرم، ۴۲ نفر، در وزن ۶۸- کیلوگرم، ۲۷ نفر و در وزن ۶۸+ کیلوگرم ۲۸ نفر به روی تاتامی خواهند رفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا