طباطبایی: با وجود جنگ اقتصادی، فضای اعزام مهیا شده/برخی‌ها از آرامش کاراته دلخور می‌شوند 

رئیس فدراسیون کاراته گفت: باوجود تمام فشارها،‌ جنگ اقتصادی و تحریم‌های استکبار جهانی خوشبختانه با حمایت‌های مسئولان وزارت ورزش و جوانان موفق شدیم فضای اعزام تیم ملی مردان و بانوان کاراته کشورمان را به این رقابت‌ها فراهم کنیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سیدحسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که شرایط فدراسیون برای اعزام تیم ملی کاراته به مسابقات قهرمانی آسیا در حال حاضر به چه صورت است، گفت: خوشبختانه تیم‌های ملی مردان و بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردوها حضور دارند. ما در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا هستیم و علی‌رغم تمام فشارها،‌ جنگ اقتصادی و تحریم‌هایی که استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفته ما خوشبختانه با حمایت‌های مسئولان وزارت ورزش و جوانان موفق شدیم فضای اعزام تیم ملی مردان و بانوان کاراته کشورمان را به این رقابت‌ها فراهم کنیم.
وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به نتایجی که تیم ملی کاراته کشورمان در مسابقات لیگ‌های جهانی کسب کرده است، خاطرنشان کرد: ابتدا امیدوارم که در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی را کسب کنیم و در راه رسیدن به المپیک توکیو هم موفق باشیم خوشبختانه در حال حاضر شرایط کاراته، شرایط خوبی است و با حمایت جامعه بزرگ کاراته و مسئولان ورزش موفق شده‌ایم نتایج قابل قبولی را در این مدت کسب کنیم. بچه‌ها نیز در رنکینگ خوبی قرار دارند و امیدوارم بتوانیم در این مسیر سخت و طولانی مانند گذشته موفق باشیم.
رئیس فدراسیون کاراته در پاسخ به این سؤال که عملکرد تیم ملی و مدیریت در بحث کادر فنی آیا در طول این مدت راضی‌کننده بوده است یا خیر، گفت: خدا را شکر تیم ملی و کادر فنی شرایط خوبی را دارند. تیم ملی کاراته با آرامش خوبی که حاکم است در مسیر اصلی خود قرار گرفته و کار خود را انجام می‌دهد شاید باشند افرادی که دوست ندارند این آرامش وجود داشته باشد و گاهی از این آرامش و این موفقیت‌ها دل‌خور می‌شوند که البته این موضوع خیلی مهم نیست.
طباطبایی در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: خوشبختانه کادر فنی و بچه‌های تیم ملی با اعتماد به نفس بالایی کار می‌کنند. امیدوارم با حمایتی که پیشکسوتان و قهرمانان از کاراته می‌کنند ما بتوانیم در این مسیر طولانی موفق باشیم. حالا شاید بعضی مواقع از روی نجابت فدراسیون بعضی‌ها بخواهند سواستفاده کنند، اما ما هدف‌مان رسیدن به کسب سهمیه المپیک و رسیدن به سکوهای افتخار است. تمام هدف ما بالا بردن پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف است. خوشبختانه با حمایت و همدلی پیشکسوتان و قهرمانان و جامعه بزرگ کاراته به هر آنچه برنامه‌ریزی کردیم ان‌شاءالله با حمایت همه این عزیزان خواهیم رسید.
رئیس فدراسیون کاراته در واکنش به این سوال که گویا کمیته ملی المپیک انگلستان از تیم ملی کاراته ایران برای برپایی یک اردوی مشترک دعوت کرده است و آیا برای حضور در این اردوی مشترک برنامه‌ای دارید یا خیر گفت: تیم ملی کاراته ایران، تیم با اعتبار و با افتخاری است، بسیاری از کشورهای دنیا علاقه مند هستند تا با تیم ملی کاراته کشورمان اردوی مشترک برگزار کنند و این باعث افتخار ما است. در حال حاضر نیز تیم ملی انگلستان برای حضور در یک مرحله اردوی مشترک از تیم ملی ایران دعوت به عمل آورده است. البته چند کشور دیگر هم برای برپایی اردوی مشترک دعوت کرده است و ما در حال حاضر در حال بررسی هستیم. به هرحال همه ما به نوعی در تلاش هستیم که از ارزش ها، کیان و آرمان کشورمان دفاع کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا