اردوی تمرینی تیم ملی کاراته مالزی در ایران/ شاگردان سلیمانی ۲۴ راهی ازبکستان می‌شوند

تیم ملی بزرگسالان کاراته مالزی پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در یک مرحله اردوی تدارکاتی در استان آذربایجان غربی حضور پیدا کرده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی از ۲۸ تیرماه در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد که تیم ملی مردان و بانوان کاراته کشورمان این روزها در تهران تمرینات خود را به شدت پیگیری می‌کنند تا با آمادگی لازم در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

علیرضا سلیمانی از مربیان و پیشکسوتان کاراته کشورمان که هدایت تیم ملی کاراته مالزی را برعهده دارد، برای برپایی یک مرحله اردوی تمرینی در شهر ارومیه از سه روز پیش به همراه ۱۳ کاراته‌کا وارد آذربایجان غربی شده‌اند و با کاراته‌کاهای استان تمرینات مشترکی را پیگیری می‌کنند.

سلیمانی سرمربی تیم ملی کاراته مالزی، به همراه ۲ مربی خارجی و ۱۳ کاراته کا در رده سنی بزرگسالان از چند روز پیش در تهران حضور پیدا کرده‌اند و اردوی تمرینی را در ارومیه آغاز کرده‌‌اند. رضا میدانرو از مربیان سازنده استان ارومیه نیز در کنار سلیمانی و دیگر مربیان خارجی حضور دارد.

طبق برنامه ریزی سلیمانی کاراته‌کاهای کشور مالزی ۲۴ تیرماه ارومیه را ترک و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی ازبکستان خواهند شد.

آرش یونسی قهرمان آسیا در رده جوانان، سیدعلی کریمی دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا و دارنده نشان نقره لیگ سری آ چین، احسان حیدری دارنده نشان طلای کومیته تیمی جهان و چندیدن مدال در لیگ های کاراته وان، سهیل میدان رو و هادی و محمدی کیانی از کاراته‌کاهای مدال آور در مسابقات قهرمانی کشور و … از جمله کاراته‌کاهای حاضر در این اردوی تدارکاتی هستند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا