حسین روحانی: عملکرد ملی‌پوشان در چین قابل دفاع بود/ کاراته ایران می‌تواند با حضور در المپیک ۲۰۲۰ تاریخ‌ساز شود

کارشناس کاراته گفت: کاراته ایران پتانسیل بالایی دارد و قطعا می‌تواند در اولین حضورش در المپیک ۲۰۲۰ تاریخ‌ساز شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین روحانی، کارشناس کاراته، درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی در مسابقات شانگهای چین در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در مجموع در بخش مردان از بین ۱۲ نماینده ما ۷ ملی پوش موفق شدند صاحب مدال شوند. با این شرایط می‌توانم بگویم عملکرد خوب و قابل دفاعی دارند.

وی ادامه داد: اگر بخواهم عملکرد تک تک کاراته‌کاها را ارزیابی کنم می‌گویم بهمن عسگری یکی از نماینده‌های شایسته ما در این چند رقابت اخیر بوده که خوشخبتانه خوب ظاهر شده و در حال حاضر نیز می‌توانیم روی کسب سهمیه روی او حساب کنیم.

روحانی افزود: در کنار عسگری عملکرد سیدعلی کریمی، گنج‌زاده و اباذری که حتی در فینال هم به گنج‌زاده خورد واقعا خوب بود. بدون شک تا این جا بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و از نظر امتیاز گیری امتیاز خوبی را به دست آوردند.

دارنده مدال طلای جهان درمورد عملکرد بانوان نیز گفت: در این بخش هم نتایج رضایت‌بخش بود و کم کم با مدال‌هایی که حمیده عباسعلی و طروات خاکسار کسب کردند امیدوارم شدیم در این بخش نیز می‌توانیم دو نماینده در میدان المپیک داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به بازیکنان چه آنهایی که مدال گرفتند و چه آنهایی که از کسب مدال با ماندند و کادرفنی خسته نباشید می‌گویم. ما تا المپیک زمان زیادی نداریم بنابراین اگر می‌خواهیم حضور پررنگی داشته باشیم باید برنامه‌ریزی درست و منسجمی را انجام دهیم. کاراته ما پتانسیل بالایی دارد و قطعا می‌تواند در اولین حضورش تاریخ ساز شود.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا