پرونده سوپرلیگ کاراته کشور بسته خواهد شد

پرونده سوپرلیگ کاراته کشور با قرار گرفتن ۴ تیم برای کسب عنوان قهرمانی رودرروی یکدیگر بسته می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از فدراسیون کاراته، دوازدهمین دوره سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه با برگزاری ۳ دیدار در بخش بانوان و ۳ دیدار در بخش آقایان به پایان می‌رسد، ۴ تیم مدعی برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش می‌کنند.در بخش بانوان ۴ تیم جوانه صفادشت، مرداس قم، هیات کاراته گیلان و صرافی بهنام به دور نیمه نهایی راه یافتند و برای قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی با هم رقابت می‌کنند.

در این هفته دیدا‌رهای نیمه نهایی بین تیم‌های مرداس قم با صرافی بهنام و جوانه صفادشت با هیات کاراته گیلان برگزار خواهد شد. سپس ۲ تیم راه یافته به فینال برای تعیین قهرمان این فصل مقابل هم قرار می‌گیرند.تیم‌های مرداس قم و صرافی بهنام دو تیمی هستند که اولین بار حضور در سوپر لیگ کاراته را تجربه می‌کنند. با این حال دو تیم دراولین حضور نمایش خوبی داشتند و موفق شدند به دور پایانی لیگ راه یابند.

تیم جوانه صفادشت هم در دومین سال حضورش خوش ظاهر شده و با ترکیبی از نفرات ملی پوش و بومی درصدد کسب عنوان قهرمانی است.هیات کاراته گیلان دیگر تیم مدعی است که در سال‌های گذشته در سوپر لیگ و لیگ‌های پایه حضور داشته و حالا با ظهور مجدد در سوپر لیگ تلاش می‌کند خودی نشان دهد.در آن سو و در لیگ آقایان تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، پاس، آذرپینار تبریز و رعد پدافند هوایی ۴ تیمی هستند که برای قهرمانی روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه جدال خواهند کرد.در مبارزات نیمه نهایی هفته پایانی و از ساعت ۱۴ روز ۱۳ اردیبهشت، دانشگاه آزاد مقابل تیم رعد پدافند هوایی قرار خواهد گرفت و تیم پاس به مصاف آذرپینار تبریز می‌رود.

دانشگاه آزاد داییه ۵ عنوان قهرمانی سوپر لیگ با کاراته کاهای صاحب نام و ملی پوشی که در اختیار دارد به دنبال ششمین پیروزی و بردن جام بالای سر است. تیم پاس هم چهارمین حضور خود در سوپر لیگ را تجربه می‌کند و تیم خوبی در این سال‌های حضور نشان داده به گفته سرمربی این تیم به دنبال تکمیل کلکسیون و قرار گرفتن بر سکوی اولی است.رعد پدافند هوایی که برای دومین سال پیاپی در سوپر لیگ تیمداری می‌کند از ترکیب جوانان و کاراته کاهای مستعد بهره می‌برد و درصدد این است که بتواند مقابل تیم‌های صاحب نام و مدعی شگفتی ساز شود و بر سکوی اولی بایستد.

تیم دیگر بخش مردان که موفق شده به نیمه نهایی راه یابد تیم آذرپینار تبریز است که برای اولین بار در لیگ حاضر شده و از کاراته کاهای ملی پوش، با تجربه و جوان در تیم خود استفاده می‌کند. در کادر فنی این تیم مربیانی حضور دارند که در سال‌های نه چندان دور بارها برای کشورمان افتخار آفرینی کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا