منتفی شدن حضور فرجی در انتخابات فدراسیون کاراته

رییس اسبق فدراسیون کاراته در مهلت قانونی ۱۵ روز تا برگزاری انتخابات نتوانست مدارک خود را برای حضور در انتخابات این فدراسیون ارائه کند تا عملا شانسی برای حضور در انتخابات نداشته باشد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایسنا، محمد صادق فرجی آذرماه سال جاری بدلیل ابلاغ قانون منع ادامه فعالیت بازنشستگان مجبور به کناره‌گیری از ریاست فدراسیون کاراته شد.

اما با وجود صراحت و تاکید قانون بر لزوم استعفای افراد بازنشسته، فرجی پس از استعفا در کمال تعجب بار دیگر در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرد و مدعی شد می‌تواند مدارک لازم برای بازگشت به کار و دریافت مجوز جهات حضور در انتخابات را به دبیر مجمع ارائه کند.

بر اساس قانون وی ۱۵ روز تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته که روز ۲۳ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، فرصت داشت تا مدارک خود را در این زمینه به دبیر مجمع ارائه کند که با پایان این فرصت وی عملاً به لحاظ قانونی دیگر شانسی برای حضور در انتخابات ندارد.

محمدرضا کاشانی دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته در گفتگو با ایسنا، در اینباره اظهار کرد: فرجی تا ۸ اسفند ماه فرصت داشت تا مدارک معتبر برای بازگشت به کار و دریافت مجوز حضور در انتخابات را ارائه کند که نتوانست این کار را انجام بدهد و تاکنون نیز که فقط ۸ روز تا برگزاری انتخابات زمان مانده، وی هیچ مدرکی را ارائه نکرده است.

وی درباره زمان معرفی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات گفت: هنوز جواب استعلام‌ها نیامده و فکر می‌کنم تا هفته آینده افراد تأیید صلاحیت شده معرفی شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا