مردان کاراته ایران از سوم اسفند وارد اردو می‌شوند

تیم ملی مردان کاراته کشورمان برای آمادگی جهت حضور در سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان از روز سوم اسفندماه وارد اردوها خواهند شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله سوم لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ در حالی از ۱۰ اسفندماه به مدت سه روز به میزبانی کشور اتریش و در شهر سالزبورگ برگزار خواهد شد که تیم ملی مردان کاراته کشورمان از روز جمعه سوم اسفندماه در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.

مردان کاراته کشورمان تا روز  ۸ اسفندماه در اردوها حضور خواهند داشت و پس از پایان تمرینات بالافاصله راهی محل برگزاری این رقابت‌ها خواهند شد.طبق تقویم فدراسیون جهانی کاراته، مسابقات لیگ جهانی کاراته وان قرار است در سال ۲۰۱۹ در یازده مرحله برگزار شود که تیم ملی مردان کشورمان برای حضور در سومین مرحله این رقابت‌ها اماده می‌شوند.

لازم به یادآوری است، نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ در حالی به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس با حضور ۷۷۶ کاراته کا از ۸۲ کشور آغاز شده بود که این رقابت‌ها شب گذشته به پایان رسید و در پایان این رقابت‌ها مردان کاراته کشورمان موفق شدند در بخش کومیته مردان یک مدال طلا، ۲ نقره و ۲ مدال برنز کسب کند و عنوان قهرمانی در این بخش را از آن خود کنند.

ضمن اینکه پس از مردان کاراته ایران، ژاپنی‌های چشم بادامی و فرانسوی‌ها با کسب یک مدال طلا و دو برنز در جایگاه دوم قرار گرفتند و تیم‌های بلاروس و گرجستان نیز با کسب یک مدال طلا جایگاه سوم را از آن خود کردند. مجید حسن‌نیا در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال مدال طلا شد، امیر قراری‌زاده و صالح اباذری نیز به مدال نقره بسنده کردند، سجاد گنج‌زاده و علی اصغر آسیابری نیز با کسب مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. ضمن اینکه کاتای تیمی بانوان ایران مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان فرانسه را کسب کرد.

دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در دوبی امارات با حضور ۷۳۷ کاراته کا از ۸۶ کشور به مدت سه روز برژزار شد و در پایان این مسابقات و در بخش مردان با کسب مدال طلای بهمن عسگری، نقره علی فداکار، ۴ برنز ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، هامون درفشی پور و امیررضا میرزایی بالاتر از سایر تیم ها در صدر ایستاد. تیم های فرانسه و قزاقستان با یک طلا، یک نقره و یک برنز دوم شدند. تیم ژاپن با یک طلا و یک نقره در مکان سوم قرار گرفت. ترکیه با یک طلا و یک برنز، ایتالیا با یک نقره،آذربایجان، آمریکا و الجزایر هر کدام با یک برنز در مکانهای بعدی جای گرفتند.

همچنین در مجموع مردان و بانوان نیز تیم ایران پس از تیم های فرانسه، ترکیه و ژاپن با یک طلا، ۲ نقره و ۷ برنز چهارم شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا