هروی: اردوی مشترک درخواست تیم کاراته ایتالیا است

سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایتالیا درخواست فدراسیون کاراته این کشور است.

به گزارش کاراته نیوز شهرام هروی در گفت وگو با ایسنا، در مورد شرایط ملی‌پوشان کاراته با به پایان رسیدن دور دوم اردوهای تیم ملی، توضیح داد: خوشبختانه تیم ملی شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد و در مرحله اول و دوم اردوها بیشتر کارهای آماده سازی تیم را انجام دادیم. تیم ملی از اول سال ۹۷ در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف شرکت کرده است که به همین دلیل نیاز بود تیم را به شرایط ایده‌آلی هم از نظر روحی_روانی و هم از نظر جسمی جهت ورود به فصل جدید رقابت‌ها برسانیم.

او همچنین با اشاره به آغاز دور سوم اردوهای تیم ملی از تاریخ ۲۳ دی ماه،‌ توضیح داد: سومین مرحله اردوهای ما تا زمان اعزام به ایتالیا جهت برگزای اردوی مشترک با این تیم ادامه خواهد داشت. سعی می‌کنیم خود را برای حضور در مرحله نخست لیگ‌ جهانی ۲۰۱۹ که در فرانسه برگزار خواهد شد آماده می‌کنیم، به هر حال این نخستین مسابقه ما در سال جدید میلادی است.

سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه حضور در همه مراحل لیگ‌های جهانی مهم است، توضیح داد: سعی می‌کنیم تیم ملی کاراته را به آمادگی قابل قبولی رسانده و نتیجه خوبی را در این مسابقات کسب کنیم تا با جمع آوری امتیازات کامل این رقابت‌ها تا پایان سال ۲۰۱۹، سهمیه‌ کامل رنکینگ برای المپیک ۲۰۲۰ را کسب کرده و به استقبال بازی‌های المپیک برویم.

او همچنین در خصوص برگزاری اردوی مشترک تیم ملی ایران با تیم ایتالیا نیز اظهار کرد: کشور ایتالیا در چند سال اخیر بارها درخواست برگزاری این اردوی مشترک را از فدراسیون ایران داشته است اما امسال در مسابقات جهانی کشور اسپانیا از ما قول گرفت که در این اردوی مشترک شرکت کنیم. این اردو چند روزه است، ضمن اینکه کشور ژاپن هم در این اردو حضور دارد و به نظرم اردوی خوبی خواهد بود.

هروی در خصوص هزینه‌های این اردو نیز گفت: همه هزینه‌های برگزاری این اردوی چند روزه بر عهده فدراسیون کاراته ایتالیا خواهد بود که فرصت خوبی برای ملی‌پوشان است تا در این تمرینات شرکت کنند، به هر حال تغییر فضا و محل برگزاری اردو برای روحیه ملی‌پوشان مناسب است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا