عسگری: از نگاه مثبت انگیزه گرفته ایم

قهرمان کاراته جهان گفت: دیدگاه مثبت مسئولان ورزش به کاراته انگیزه ملی پوشان را بیشتر کرده است.به گزارش کاراته نیوز بهمن عسگری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص تمرینات تیم ملی کاراته گفت: شرایط اردو‌های کاراته خیلی بهتر از قبل شده و در این دوره محمدحسین حسینی یکی از بهترین مربیان بدنساز به تیم اضافه شده است. از نظر آمادگی جسمانی خیلی بهتر شدیم و تمرینات سنگین را در اردوی دوم داشتیم تا برای لیگ جهانی آماده شویم.
وی با اشاره به برنامه ریزی خوب کادر فنی تیم ملی کاراته افزود: از زمان موجود استفاده بهینه را می‌کنیم و از هفته بعد تمرینات سبک را پیگیری خواهیم کرد تا بعد از آن بتوانیم در کمپ تمرینی ایتالیا شرکت کنیم. فدراسیون کاراته ایتالیا از تیم پرستاره ایران دعوت کرده است تا یک تمرین پنج روزه در آنجا داشته باشد، سپس به فرانسه می‌رویم تا در کاراته وان پاریس شرکت کنیم و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
قهرمان کاراته جهان تغییر دیدگاه مسئولان ورزش به کاراته را مثبت اعلام کرد و گفت: دیدگاه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به کاراته خیلی عوض شده و همه کاراته کا‌ها را به ادامه مسیر امیدوار کرده است. امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد و حتی بیشتر شود، چون قطعا روی انگیزه کاراته کا‌ها تاثیر مثبت دارد تا با قدرت به کارشان بهتر ادامه دهند.
وی ادامه داد: کاراته کا‌ها با همه کم و کاستی‌هایی که قبلا بود، تمام تلاش خود را کردند و بهترین اتفاقات و تاریخ سازی‌ها را در مسابقات جهانی و قاره‌ای کسب کردند. قبلا حمایت نمی‌شدیم و با امکانات کمی که داشتیم، افتخارات زیادی به دست آوردیم، حالا اگر حمایت‌ها بیشتر شود، مطمئنم کاراته می‌تواند در المپیک حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
عسگری گفت: برای کسب سهمیه هر سه وزن المپیکی، باید در تمام لیگ‌های جهانی شرکت کنیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم تا در المپیک شرکت کنیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا