آسیابری: تمرکز کاراته کا‌ها روی مسابقات پاریس است

ملی پوش کاراته گفت: نزدیکی اکثر کشور‌ها به فرانسه موجب استقبال خوب اکثر قهرمانان از مسابقات کاراته وان پاریس می‌شود.به گزارش کاراته نیوز علی اصغر آسیابری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: اردوی دوم تیم ملی پرفشار برگزار شد، چون برای جلوگیری از مصدومیت کاراته کا‌ها قبل از مسابقات وان پاریس، نمی‌توانیم در اردوی آخر متصل به اعزام تمرینات سنگین داشته باشیم.
وی در خصوص لیگ جهانی پاریس افزود: مسابقات کاراته وان در پاریس به خوبی برگزار می‌شود و به علت نزدیکی کشور‌ها در اروپا اکثر قهرمانان کاراته در این مسابقات شرکت می‌کنند. همه کاراته کا‌ها در کاراته وان‌های شیلی و مراکش شرکت نکردند و تمرکز خود را برای مسابقات فرانسه گذاشتند.
این ملی پوش کاراته گفت: برخی از کاراته کا‌ها به تازگی از لیگ سری A به لیگ برتر یا همان کاراته وان راه یافته اند و رقابت را سخت‌تر کرده اند. امیدوارم تیم ایران هم بتواند بهترین نتیجه را کسب کند.
وی ادامه داد: با توجه به سرباز بودن و مشکلات خروج، چهار روز دیرتر مجوز خروج از کشور را گرفتم و نمی‌توانم همراه تیم در اردوی مشترک ایتالیا شرکت کنم، اما خودم را به مسابقات کاراته وان پاریس می‌رسانم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا