مهدیزاده: کاراته کا‌ها باید در ۱۱ تورنمنت شرکت کنند

قهرمان کاراته گفت: برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ باید در یازده تورنمنت رسمی شرکت کنیم و امتیازات آن‌ها را جمع آوری کنیم.به گزارش کاراته نیوز امیر مهدیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره شرایط اردوی تیم ملی کاراته گفت: بعضی وقت‌ها در اردو‌ها برای گرم کردن و یکنواخت نشدن تمرین، فوتبال و کبدی بازی می‌کنیم و حتی کشتی می‌گیریم.
وی افزود: بعد از رقابت‌های جهانی یک ماه استراحت داشتیم، بعد از آن برخی ملی پوشان در لیگ جهانی چین شرکت کردند و حالا اردوی تیم ملی در دومین مرحله پیگیری می‌شود و خود را برای حضور در مسابقات کاراته وان پاریس آماده می‌کنیم.
این قهرمان کاراته به ترافیک مسابقات رسمی و بااهمیت برای کسب امتیازات المپیکی در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد و گفت: مسابقات مهم تقریبا بدون وقفه برگزار می‌شود. تا آذر سال آینده یازده مسابقه رسمی پیش رو داریم و باید در آن شرکت کنیم که مجموع امتیازات آنها سهمیه المپیک محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: شرایط خاصی است، چون کاراته برای نخستین بار وارد المپیک شده است و نیاز به حمایت ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارد تا فرصت کسب سهمیه المپیک را از دست ندهد.
مهدیزاده با بیان اینکه کاراته کا‌ها تا لیگ جهانی پاریس به مرز آمادگی خواهند رسید، گفت: بحث امکانات مهیا است و نگاه‌ها هم تغییر کرده که این موضوع باعث دلگرمی ورزشکاران شده است تا به هدف نهایی خود برسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا