تیم کاراته آذربایجان غربی نایب قهرمان المپیاد کشور شد

رییس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: تیم نوجوانان استان با کسب ۲ مدال طلا بر سکوی نایب قهرمانی نخستین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش کاراته نیوز جواد سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها که به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد، ۳۳۰ ورزشکار در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان از ۳۰ استان کشور در بخش کمیته با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: محمد برزگر کاراته کای وزن ۴۰ کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید، ورزشکاری از توابع تهران دوم شد و کاراته کاهای استان مرکزی و کرمانشاه به مقام سوم مشترک رسیدند.
وی ادامه داد: در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم مهدی شیرزاد مدال طلا را بر گردن آویخت، ورزشکاری از استان البرز نایب قهرمان شد و کاراته کاهای مازندران و گیلان بر سکوی سوم مشترک ایستادند.
رییس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: در رده سنی نونهالان تیم قم با کسب ۲ طلا و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم های یزد و ایلام هر کدام با یک طلا مقام سوم مشترک را به دست آوردند.
سلیمی با اشاره به اینکه در رده سنی نوجوانان نیز سهیل میدان رو در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویخت، افزود: در مجموع تیمی نوجوانان نیز تیم آذربایجان غربی با کسب یک مدال طلا و یک برنز پس از کرمان و فارس بر سکوی سوم جای گرفت.
به گزارش ایرنا امسال نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده های سنی ۱۲ تا ۱۵ سال پسران و دختران در رشته های متعدد المپیکی به میزبانی استان های مختلف در حال برگزاری است؛ این مسابقات جنبه انتخابی برای بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا