خوشحالم در صدر رتبه‌بندی کاراته‌کاهای المپیک ۲۰۲۰ قرار دارم/ برای حضور در المپیک انگیزه دارم

دارنده مدال طلای قهرمانی جهانی اسپانیا، گفت: برای حضور در المپیک و رسیدن به مدال انگیزه بسیاری دارم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهمن عسگری، دارنده مدال طلای قهرمانی جهانی اسپانیا که توانست در رتبه بندی کاراته کاها برای المپیک ۲۰۲۰ در صدر وزن منهای ۷۵ کیلو گرم قرار گیرد، در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: خداروشکر دو سال زحمت کشیدم. شرایط خوبی در تیم ملی برایم مهیا شد و توانستم با برنامه ریزی مناسب در مسابقات مهم حضور پیدا کنم و به این عنوان برسم.

وی ادامه داد: در مسابقه اخیر قهرمانی جهان که در اسپانیا برگزار شد توانستم به مدال طلا برسم و جمع آوری امتیازات در کسب سهمیه المپیک و قرار گرفتن در رنکینگ جهانی بسیار اهمیت داشت. در مسابقات جهانی همه کاراته‌کاها تلاش کردند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد که خداروشکر با کسب مدال طلا توانستم به مجموع امتیازات برای سهمیه المپیک اضافه کنم. برای حضور در المپیک و رسیدن به مدال انگیزه بسیاری دارم.

عسگری با تاکید بر اینکه برای کسب سهمیه المپیک نیاز مبرمی به حضور در مسابقات در سطح بین المللی داریم، گفت: برای حضور در لیگ جهانی فرانسه اردوهای تدارکاتی از این هفته آغاز می‌شود. البته برای کسب سهمیه نیاز داریم در مسابقات مختلف حضور پیدا کنیم اما فدراسیون با اعلام اینکه مشکلات مالی داریم و اسپانسری هم وجود ندارد، امکان حضور در رقابت‌های جهانی وجود ندارد. اگر در مسابقات جهانی شرکت نکنیم بسیاری از امتیازات را از دست می‌دهیم و برای کسب سهمیه المپیک با چالش‌‌های بسیاری مواجه خواهیم شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا