احمد صافی: مدال اوران جهانی اسپانیا با قهرمانان جام ایران زمین مبارزه می کنند

رئیس سبک شوتوکان wskf از برگزاری چهاردهمین دوره رقابتهای کاراته جام ایران زمین با حضور قهرمانان مسابقات جهانی اسپانیا خبر داد.

به گزارش کاراته نیوز احمد صافی به سایت فدراسیون کاراته گفت: این رقابتها طی ۲ روز و در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه در تهران برگزار می شود که مبارزات مردان در سالن شهید افراسیابی و رقابتهای بانوان در سالن معلم خواهد بود.

وی افزود: این مسابقات در تمام رده های سنی و به صورت آزاد برگزار می شود و تمام علاقه مندان می توانند در این رقابتها ثبت نام و شرکت کنند.

صافی در مورد حضور قهرمانان جهان در این رقابتها گفت: هامون درفشی پور، بهمن عسگری، ذبیح اله پورشیب و سجاد گنج زاده ۴ کاراته کای برجسته کشورمان که در رقابتهای جهانی ۲۰۱۸ اسپانیا موفق به کسب مدال شدند، در این رقابت حضور خواهند داشت و قرار است با نفرات قهرمان جام چهاردهم ایران زمین رقابت کنند که قطعاً مبارزات جذابی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره یه اینکه ایران زمین یکی از باثبات ترین مسابقات فدراسیون کاراته است، در مورد اینکه چند کشور در این مسابقات حضور دارند، گفت: تاکنون ۷ کشور ارمنستان، کره جنوبی، گرجستان، عراق، آذربایجان، هند و امارات متحده عربی اعلام آمادگی کرده اند و به ایران می آیند.

رئیس سبک شوتوکان wskf گفت: پیش از رقابتهای ایران زمین، یک دوره سمینار بین المللی و کلاس عملی مربیگری در بخش مردان نیز با همکاری فدراسیون کاراته برگزار خواهد شد و ب�۸�s斯ه به همراه مسعود رهنما، عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی، امیر ولدخانی عضو سابق تیم ملی که هم اکنون در کشور آلمان اقامت دارد و ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ملی کشورمان مدرسین این دوره هستند.

وی ادامه داد: نفرات دارای درجه ۱، ۲ و ۳ ملی می توانند در این دوره که در روز ۲۱ آذرماه و از ساعت ۱۳ الی ۱۸ در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود، شرکت کنند.

صافی افزود: ثبت نام از اول آذرماه آغاز شده و تا ۱۵ اذر هم ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا