شهنازی: کسب عنوان نایب قهرمانی جهان نویدبخش روزهای خوب برای کاراته ایران است

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: نتیجه رقم خورده در مسابقات جهانی نوید روزهای خوشی را برای کاراته کاران در بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ را می‌دهد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن تبریک موفقیت تیم ملی کاراته در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: کسب عنوان نایب قهرمانی جهان آنهم با دو مدال طلا و نشان برنز کاتای تیمی نشان از برنامه ریزی و تلاش‌های شبانه روزی مسئولان فدراسیون، مربیان و ملی‌پوشان دارد و نوید روزهای خوشی را برای کاراته کاران در بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ را می‌دهد.

وی در ادامه افزود: بدون تردید کسب ۲مدال طلا، ۱نقره و ۴ برنز آنهم در حالی که هنوز بانوان ایرانی تجربه و قدمت چندانی در رقابت‌های جهانی ندارند ارزش این نایب قهرمانی را دو چندان می‌کند و نشان از روند رو به رشد کاراته دارد.

سپس کیکاوس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک در خصوص نتایج کاراته کاران در رقابت‌های جهانی ابراز داشت: تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت‌های جهانی با کسب عنوان نایب قهرمانی دست به کار بزرگی زد و نشان داد شایستگی و توان کسب مدال در بازی‌های المپیک توکیو را هم دارد.

کسب مدال برنز کاتا و قهرمانی‌های متوالی کومیته تیمی مردان و بدست آوردن ۷مدال آنهم در حالیکه این رشته در المپیک توکیو حضور دارد و قطعا کشورها با قدرت بیشتری راهی این مسابقات شده‌اند احترام جهانیان  نسبت به کاراته ایران را دو چندان کرد بخصوص که در مقایسه با حریفان جهانی کاراته بانوان ایرانی سابقه چندانی در رقابتهای جهانی نداشته و طبیعی است که نسبت به حریفان خود کم تجربه تر عمل کنند.

به هر حال عملکرد کاراته کاران در رقابت‌های جهانی قابل تقدیر بوده و به مسئولین فدراسیون، مربیان و ملی پوشان خسته نباشید می‌گوییم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا