گنج زاده: حریفان اصلی ما کاراته کارانی از قاره اروپا هستند

ملی پوش کاراته گفت: حریفان اصلی ما کاراته کارانی از قاره اروپا هستند که برای رسیدن به سکو‌های قهرمانی باید از سطح آن‌ها عبور کنیم.

به گزارش کاراته نیوز سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: از زمستان سال گذشته وارد ردوی تیم ملی شدیم تا برای رقابت‌هایی که در سال ۲۰۱۸ در پیش داریم آماده شویم و اکنون رقابت‌های جهانی مادرید ایستگاه پایانی مسابقات سال ۲۰۱۸ است که از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

او ادامه داد: حریفان اصلی ما کاراته کارانی از کشور‌های اروپایی هستند که برای رسیدن به سکو‌های قهرمانی باید از سطح آن‌ها عبور کنیم. در آسیا هم رقبای خوبی داریم. در وزنی که من مبارزه می‌کنم حریفانی از هلند، آلمان بسیار حرفه‌ای هستند و باید از سد آن‌ها عبور کنم.

ملی پوش کاراته در ادامه اظهار داشت: هر حریف شرایط خودش را دارد چرا که کاراته رقابت لحظه‌ای است و تمام ورزشکاران برای کسب مدال روی تاتامی مبارزه می‌کنند. این دوره از رقابت‌ها به دلیل نزدیک بودن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو اهمیت بالایی دارد و هر کاراته کا که بتواند مدال آوری کند امتیاز زیادی را بدست می‌آورد که در رنکینگ آن‌ها تاثیر بالایی دارد.

گنج زاده عنوان کرد: هدف اصلی ما قهرمانی در جهان است و امیدوارم موفقیت‌های تیم ملی در مادرید هم ادامه داشته باشد و نتایج درخشانی را رقم بزنیم. رقابت‌های جهانی به مراتب سخت‌تر از بازی‌های آسیایی است چرا که اروپا از کاراته کاران حرفه‌ای برخوردار است که حضور آن‌ها باعث افزایش سطح فنی مسابقات می‌شود.

او درباره بحث داوری در مسابقات قهرمانی جهان گفت: داوری در این گونه مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود و قهرمانی جهان فضایی برای اشتباهات داوری ندارد. در بازی‌های آسیایی هم داوران جهانی قضاوت داشتند اشتباهات داوری رخ نداد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا