بهمنیار: امیدوارم در اولین حضور جهانی بزرگسالان روی سکو باشم

کاراته کای ۱۹ ساله تیم ملی بانوان که اولین حضورش در رقابتهای جهانی را در اسپانیا و در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم تجربه خواهد کرد، می گوید: حضور در رده سنی بزرگسالان با رده های پایه تفاوت دارد، اما امیدوارم نتیجه خوبی در اسپانیا بدست آورم و روی سکوی قهرمانی بایستم و خوشرنگ ترین مدال ا کسب کنم.

به گزارش کاراته نیوز سارا بهمنیار به سایت فدراسیون کاراته گفت: در مدت اردوهای تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و من از نظر روحی و جسمی وضعیت خوبی دارم و طبق برنامه کادر فنی تمرینات فنی و بدنسازی رادنبال می کنم.

وی افزود: در حال حاضر فشار تمرینات بالاست و از اردوی بعدی از میزان آن کاسته می شود.

بهمنیار که روز ۱۶ آبان ماه به روی تاتامی خواهد رفت، گفت: با اینکه در رده سنی بزرگسالان اولین تجربه جهانی ام است اما در رده جوانان به مدال برنز و در رده امید به نشان نقره جهان دست یافته ام و بسیار امیدوارم نتیجه خوبی در اولین حضورم در رده بزرگسالان بگیرم و تلاش مربیان را جبران کنم.

وی در مورد حریفانش در پیکارهای جهانی اسپانیا گفت: حریفانم را تقریبا می شناسم. کاراته کاهای ژاپن، ترکیه، قزاقستان، فرانسه، اندونزی، چین تایپه و اتریش مهمترین حریفانم هستند که فیلم مبارزاتشان را دیده و با کمک مربی آنالیز کرده ام.

بهمنیار افزود: برخی از حریفانی که در رقابتهای جهانی و در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم حضور دارند مانند کاراته کاهای چین تایپه و قزاقستان همان هایی هستند که من بارها با آنها مبارزه کرده و با نحوه مبارزاتشان آشنایی دارم.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با کسب نتیجه مطلوب در مسابقات جهانی اسپانیا بتواند مسیرش برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ را هموار سازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا