سرپرست تیم ملی سبکهای آزاد: نفرات اول و دوم مسابقات کشوری عازم ژاپن می شوند

تیم ملی کاراته سبکهای آزاد کاراته در ۳ وزن عازم مسابقات بین المللی ژاپن در آذر ماه می شود.

به گزارش کاراته نیوز علی عسگری در همین ارتباط به سایت فدراسیون کاراته گفت: بعد از برگزاری مسابقه انتخابی روز جمعه ۲۰ مهرماه و مشخص شدن نفرات برتر، اردوی تیم ملی سبکهای آزاد از هفته آینده و با حضور نفرات اول و دوم منتخب مسابقات کشوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: کاراته کاها تا پیش از شرکت در مسابقات ژاپن ۳ مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر خواهند گذاشت و طبق اعلام قبلی در هر یک از اوزان ۶۵-، ۷۵-و ۷۵+ کیلوگرم ۲ نماینده داریم که هر دو نفر آنها عازم ژاپن خواهند شد.

عسگری در مورد مسابقات بین المللی ژاپن گفت: در این دوره ازمسابقات بین المللی ژاپن که ۱۸ آذر ماه در شهر اوزاکا برگزار می شود تاکنون ۱۹ کشور برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند که ممکن است تعداد آنها افزایش یابد.

وی ادامه داد: دوره گذشته نماینده ایران به یک مدال برنز رسیده بود و امیدوارم با برگزاری اردوهای آماده سازی و تمرینات منسجم و همچنین حضور تیم ملی در این دوره نتیجه ای بهتر از دوره قبل کسب کنیم.

عسگری گفت: جا دارد از محمدصادق فرجی، رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته به دلیل حمایتهمه جانبه آنان از سبکهای آزاد تشکر و قدردانی کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا