انتظار داریم مسئولان ورزش نگاه ویژه‌ای به کاراته داشته باشند/امیدوارم اولین کاراته‌‌کاهای مدال آور در المپیک باشیم

نماینده تیم ملی کاراته پسران در المپیک جوانان آرژانتین گفت: انتظار داریم مسئولان ورزش به خاطرموفقیت‌های پیاپی کارا‌ته کاها نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته باشند تا ما بتوانیم در المپیک آرژانتین و المپیک ۲۰۲۰ توکیو بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش کاراته نیوز نوید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که شرایط تمرینات شما در زمان باقی مانده تا المپیک آرژانتین چطور است، گفت: تمرینات‌مان را زیر نظر مهران بهنام‌فر و رضا عزیزی پیگیری کردیم. دو مرحله اردو تا اعزام به آرژانتین باقی مانده است که مرحله بعدی قرار است در استان گلستان برگزار شود. بعد از مسابقات کسب سهمیه المپیک که در کشور کرواسی برگزار شد، ما برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام دادیم تا بدنمان را بعد از آن مسابقات بتوانیم ریکاوری کنیم تا به فرم ایده‌آلی که می‌خواستیم برسیم.

محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به زمانی که باقی مانده از لحاظ بدنی به فرم ایده‌آل نزدیک شده‌اید یا خیر،‌گفت:‌ خدا را شکر، در حال حاضر بهترین شرایط را داریم که ان‌شاءالله بتوانیم با دو مدال طلای المپیک جوانان، اولین کاراته‌کاهایی باشیم که طلای المپیک را کسب کرده‌ایم، ان‌شاءالله با این تفاق مهم بتوانیم مزد زحمات کادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون را بدهیم.

نماینده تیم ملی کاراته جوانان در المپیک جوانان آرژانتین در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: ما دو مرحله اردوی تمرینی دیگر تا پیش از اعزام به بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین داریم، یکشنبه اولین تمرین ما در گلستان به مدت پنج روز آغاز خواهد شدو امیدوارم تمرینات خوبی را در این استان داشته باشیم، ما هفت ماه در تهران تمرین کردیم و برگزاری این مرحله از اردوها در گلستان از لحاظ روحی خیلی به ما کمک می‌کند. بعد از آن، آخرین مرحله اردوی تیم ملی وصل به اعزام است. البته ما بیش از آغاز مسابقات بیشتر از ۱۰ روز در آرژانتین فرصت تمرین کردن را داریم و امیدوارم این فرصت برای ما مفدی باشد.

محمدی در پاسخ به این سؤال که چه خواسته‌ای در زمان باقی‌مانده تا المپیک آرژانتین از مسئولان ورزش دارید، گفت: با توجه به اینکه کاراته المپیکی شده و حتی تیم ملی بزرگسالان موفق به کسب نتایج خوبی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی شده، انتظار داریم مسئولان ورزش به خاطر این موفقیت‌های پیاپی کارا‌ته کاها نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته باشند تا ما بتوانیم در المپیک آرژانتین و المپیک ۲۰۲۰ توکیو بهترین نتیجه را کسب کنیم و مزد زحمات همه آنهایی که برای کاراته زحمت کشیده‌اند را بدهیم.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: پدرم همیشه پشتوانه من بوده و او به همراه محمدرضا محمدی عمویم همیشه الگوی من بوده‌اند، از همه آنها تشکر می‌ کنم، از مسئولان فدراسیون و رئیس هیأت کاراته استان فارس تشکر می‌کنم، جا دارد از مهدی بوجارزاده که اسپانسر محصولات “بادی‌اتک” بود و در این مدت حامی تیم اعزامی المپیک جوانان نیز بود تشکر کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا