پیکارهای انتخابی کاراته رده های پایه دختران و پسران برگزار می شود

فدراسیون کاراته در نظر دارد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آذرماه یکدوره پیکار انتخابی در رده های سنی پایه دختران وپسران برگزار کند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، این رقابتها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید دختران و پسران ۲۸ تا ۳۰ آذرماه برگزار خواهد شد.

مسابقات نوجوانان(۱۴ و ۱۵ سال) در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی و در اوزان ۴۷-، ۵۴-و ۵۴+ کیلوگرم دختران و اوزان ۵۲-، ۵۷-، ۶۳-، ۷۰- و ۷۰+ کیلوگرم پسران، رقابتهای جوانان(۱۶ و ۱۷ سال) در بخشهای کاتا انفرادی و تیمی و کومیته انفرادی در اوزان ۴۸-، ۵۳-، ۵۹- و ۵۹+ کیلوگرم دختران و اوزان ۵۵-، ۶۱-، ۶۸-، ۷۶-و ۷۶+کیلوگرم پسران و رده سنی امید(زیر ۲۱ سال) در بخش دختران در اوزان ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم و در بخش پسران در اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۶۷-، ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم خواهد بود.

برای این مسابقات یک کیلوگرم ارفاق وزنی در نظر گرفته شده و شرکت در رقابتها آزاد است.

شرکت کنندگان در بخش کاتای انفرادی و تیمی حداقل باید آمادگی اجرای ۷ کاتا را داشته باشند.

اعضای تیم های ملی اعزامی به المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین و نفرات اول تا چهارم رنکینگ کاراته وان در سالجاری ملزم به شرکت در مسابقات نیستند.

رقابتهای کاتا و کومیته انفرادی نوجوانان دختران و پسران چهارشنبه ۲۸ آذرماه، مسابقات کاتاانفرادی، تیمی و کومیته انفرادی جوانان پنجشنبه ۲۹ آذرماه و رقابتهای کاتا و کومیته انفرادی امید جمعه ۳۰ آذرماه خواهد بود.

زمان ثبت نام در این رقابتها از ۸ مهر ماه الی ۱۸ آذرماه از طریق پرتال ثبت نام مسابقات سایت فدراسیون کاراته خواهد بود.
مکان مسابقات متعاقباً اعلام می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا