عبدالحسینی: نقاط ضعف مان را تا قهرمانی آسیا برطرف می کنیم

مربی تیم کاراته زیر ۲۱ سال پسران گفت: مسابقات بین المللی تایلند تا حدودی انتظارات مان برآورده کرد و باید برای رقابتهای قهرمانی آسیا نقاط ضعف مان را برطرف کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز مجید عبدالحسینی در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته گفت: پس از بازگشت از تایلند، تمرینات ما از عصر روز گذشته(سه شنبه ۳۱ تیر ماه) در سالن شهید کبکانیان و با حضور نفراتی که از قبل هم در اردو بودند آغاز شده و تا روز ششم مرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: نقاط قوت وضعف تیم در مسابقات تایلند مشخص شد و سعی می کنیم تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا معایب مان را برطرف کنیم.

عبدالحسینی در خصوص سطح مسابقات بین المللی تایلند گفت: این رقابتها سطحی نزدیک به رقابتهای قهرمانی آسیا بزرگسالان داشت و کاراته کاهای ما با نفراتی از رده سنی بزرگسالان مبارزه کردند که نتایج خوبی هم برای تیم ما بدست آمد که راضی کننده بود.

وی ادامه داد: ما دو مدال نقره در بخش انفرادی داشتیم و شهاب نوروزی با اینکه مدال انفرادی نگرفت اما در بخش تیمی موفق شد به مدال نقره برسد.

عبدالحسینی گفت: تا به حال در هیچ مسابقه ای سه مدال در هر سه وزن برای ما بدست نیامده بود. تیم ما امسال در رقابتهای غرب آسیا مدالهای نقره و برنز را کسب کرد و در مسابقات تایلند هم که چند مدال گرفتیم در حالی که سال گذشته در رقابتهای جایزه بزرگ قطر و نیز کاراته وان نتیجه قابل قبولی بدست نیامد.

وی افزود: این شروع جدیدی برای تیم امید است و اگر در میدان های تدارکاتی بیشتری شرکت کند شرایط تغییر خواهد کرد و مطمئناً در سالهای آتی در کاراته کشور چهره های جدیدی ظهور می کند.

مربی تیم زیر ۲۱ سال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا کسب مدال در رقابتهای بین المللی تایلند باعث غرور بچه ها شده است یا خیر، گفت: به هیچ وجه. کاراته کا ها از نتایج بدست آمده ناراحت هستند به دلیل اینکه اگر در مسابقات بیشتری شرکت داشتند و نیز با هم و سن و سالهای خود مبارزه می کردند قطعاً به مدال طلا می رسیدند.

وی در مورد نتیجه بدست آمده در بخش کومیته انفرادی و در وزن شهاب نوروزی، گفت: نوروزی مجدداً در اردو مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و چنانچه خواسته های ما را برآورده نکند برای تقویت تیم مجبورم یک سری تغییرات به وجود آورم.

عبدالحسینی با اشاره به اینکه برای اعتلای کاراته کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد، گفت: امیدوارم طلسم مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا شکسته شود و امسال بهترین نتیجه را در مالزی کسب کنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا