نسبت به دوره گذشته بازی‌های آسیایی نتایج بهتری کسب می‌کنیم/ کاراته می‌تواند یکی از رشته‌های موفق در جاکارتا باشد

دبیر فدراسیون کاراته گفت: کار سختی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ داریم، اما کاراته ایران می‌تواند یکی از رشته‌های موفق در جاکارتا باشد.

به گزارش کاراته نیوز  محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان پیش از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اظهار داشت: ۲۸ مرداد به جاکارتا اعزام می‌شویم و ملی‌پوشان کاراته آماده حضور در این رقابت‌ها هستند. روز گذشته تمرین پسران را از نزدیک دیدم و از شرایط این تیم راضی هستم. ضمن اینکه طبق گزارش‌هایی که از کادر فنی بانوان داشتیم، کاراته کا‌ها از روحیه و آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کاراته می‌تواند نتایج بهتری نسبت به دوره گذشته بازی‌های آسیایی کسب کند، گفت: به شما اطمینان خاطر می‌دهم که نسبت به دوره گذشته نتیجه بهتری کسب خواهیم کرد و کاراته می‌تواند یکی از رشته‌های موفق کاروان اعزامی به جاکارتا باشد.

دبیر فدراسیون کاراته ادامه داد: در بازی‌های آسیایی اینچئون دو طلا در بخش مردان و یک طلا در بانوان کسب کردیم که ارزش زیادی برای ما داشت، اما تمام تلاش ما این است که تعداد طلا‌ها را افزایش دهیم. البته می‌دانیم که حریفان سختی در این راه وجود دارد، اما کاراته کا‌های ایران در روز‌های سخت همواره موفق بوده‌اند.

آشوری در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌گویم بهترین تیم کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ می‌شویم، اما قطعا یکی از بهترین‌ها هستیم و امیدوارم در جایگاه ایران در جدول مدالی تاثیر مثبتی داشته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا