حسنی پور: امیدوارم تاریخ را دوباره تکرار کنیم/خوشبختانه آرامش خوبی در تیم ملی کاراته حاکم است

مربی تیم ملی کاراته گفت: امیدواریم بتوانیم با نگاه ویژه‌ای که به کاراته خواهد شد دوباره تاریخ را تکرار کنیم.

به گزارش کاراته نیوز سعید حسنی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط اردوی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا چگونه است، گفت: خوشبختانه تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در شرایط خوبی قرار دارد و با روحیه ای مناسب ۱۹ تیرماه راهی اردن خواهد شد.

مربی تیم ملی در ادامه گفت: کادرفنی با اعتماد به ترکیبی جوان اما در عین حال باتجربه راهی اردن خواهد شد، به نحوی که میانگین سنی بازیکنانمان در کومیته تیمی معادل ۲۳/۳ است که در نوع خود کم سابقه می باشد. به همین دلیل گمان می کنم فارغ از هر نتیجه‌ای که در اردن به دست بیارویم کاراته ایران موفق خواهد بود، چرا که با توجه به حضور بازیکنان جوانی مثل امیر میرزایی، صالح اباذری، مهدی خدابخشی، علی اصغر آسیابری و مجید حسنی نیا در کنار کاراته کاهای باتجربه کشورمان ترکیب منحصر به فردی است و به نحوی آینده کاراته ما را بیمه خواهد کرد.

حسنی پور با اشاره به حضور اعضای تیم ملی در رقابت‌های لیگ جهانی ترکیه خاطرنشان کرد: تلاش قهرمانان ما در تمرینات و حضور مؤثر در تورنمنت‌های مختلف به کادر فنی در انتخابشان کمک شایانی کرد.
مربی تیم ملی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر آرامش خوبی در تیم ملی حاکم است و جا دارد به سرمربی تیم ملی و فدراسیون کاراته که این شرایط را به وجود آورده‌اند خسته نباشید بگویم. امیدوارم در دو رویداد پیش رو یعنی مسابقات قهرمانی آسیا در امان و همچنین بازیهای آسیایی جاکارتا بازیکنانمان موفق باشند. هدف اصلی ما نیز مسابقات جهانی اسپانیا است و امیدوارم که برای آن مسابقات یک تیم اماده داشته باشیم.

نائب رییس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا پس از انتخاب بازیکنان جهت حضور در رقابت‌های پیش رو، اعتراضی وجود داشت یا خیر گفت: خوشبختانه با تدبیر کادر فنی، خصوصا شهرام هروی سرمربی تیم ملی، هیچ گونه حاشیه ای به وجود نیامد و تیم بدون حاشیه بسته شد و بازیکنان در فضایی دوستانه و با عزم جدی به تمرین مشغولند تا بتوانند بهترین نتیجه را در رقابت‌های پیش رو کسب کند.

حسنی پور در پایان با اشاره به برگزاری قریب الوقوع بازیهای آسیایی جاکارتا خواستار توجه ویژه کمیته ملی المپیک به ورزش کاراته شد و گفت: با توجه به اینکه کاراته در طول ادوار پیشین همواره باعث سربلندی کاروان کشورمان بوده امیدواریم بتوانیم با نگاه ویژه‌ای که به این رشته خواهد شد تاریخ را دوباره تکرار کنیم، اگر چه لازم می‌دانم از حمایت‌های مسئولان کمیته ملی المپیک تشکر کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا