اردوی مشترک شاگردان بهنام فر با تیم ملی کاراته بزرگسالان

با توافق بین شهرام هروی و مهران بهنام فر سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و نوجوانان و جوانان قرار است فردا(چهارشنبه) یک مرحله اردوی مشترک بین این دو تیم برگزار شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی نوجوانان و جوانان پسران این روزها در حالی اردوهای تمرینی خود را در تهران و زیر نظر مهران بهنام فر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پیگیری می‌کنند که در کمتر از دو هفته دیگر باید در تاتامی اوکیناوای ژاپن به مصاف حریفان خود بروند.

با توجه به اینکه ملی پوشان کشورمان به دلیل مشکلات مالی فدراسیون نتوانستند در اردوی مشترک برون مرزی و یا دیدار تدارکاتی حضور پیدا کنند، به همین دلیل با توافق بین شهرام هروی و مهران بهنام فر سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و نوجوانان و جوانان قرار است روز چهارشنبه یک مرحله اردوی مشترک بین این دو تیم برگزار شود.

طبق برنامه ریزی انجام شده، احتمالا در این اردوی مشترک بین بزرگسالان و نوجوانان و جوانان مبارزات دوستانه‌ای نیز برگزار شود تا ملی پوشان علاوه بر کسب تجربه، یک محکی نیز بخورند. به هر حال برگزاری تمرین مشتکر بین تیم‌های ملی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس نوجوانان و جوانان خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا