برجعلی: ژاپنی‌ها این دوره از میزبانی خود استفاده خواهند کرد/ شرایط برای کاراته ایران در اوکیناوا سخت خواهد بود

نماینده وزن منهای ۴۸ کیلوگرم تیم ملی جوانان دختران گفت: صددرصد سطح مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن بالاتر از دوره گذشته خواهد بود، چرا که این دوره ژاپنی ها میزان مسابقات هستند و از این فرصت استفاده خواهند کرد.

به گزارش کاراته نیوز لیلا برجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط چهارمین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در چه شرایطی پیگیری می‌شود، اظهار داشت: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی خوشبختانه در سطح بالایی برگزار می‌شود و تقریبا به ۷۰ درصد آمادگی رسیده‌ایم و ان‌شاالله در مرحله پایانی اردوها به اوج آمادگی برسیم.

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در پاسخ به این سوال که آیا این دوره از رقابت‌ها به خاطر میزبانی ژاپنی ها سختر از دوره قبل خواهد بود یا خیر، گفت: این دوره از مسابقات قهرمانی آسیایی به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد و بعد از آن دو رویداد دیگر را پیش رو داریم که این رقابت‌ها به خاطر کسب سهمیه المپیک آرژانتین برایمان خیلی حائز اهمیت است، همه کشورها در تلاش هستند تا سهمیه حضور در المپیک جوانان آرژانتین را به دست بیاورند، صددرصد سطح مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن بالاتر از دوره گذشته خواهد بود، چرا که این دوره ژاپنی ها میزان مسابقات هستند و از میزبانی خود استفاده خواهند کرد و به همین دلیل شرایط برای ما سخت تر از دوره قبل خواهد شد و به همین دلیل نحوه تمرینات تیم ملی با دستور کادر فنی، دقیق و منظم برگزار می‌شود تا بتوانیم در اوکاناوا از سطح حریفانمان عبور کنیم.

دارنده نشان نقره لیگ جهانی کاراته وان ترکیه در پاسخ به این سؤال که با توجه به میزبانی ژاپنی‌ها چند درصد احتمال دارد که سهمیه حضور در المپیک ژاپن را در اوکاناوا کسب کنید، گفت: ان‌شاءالله که بتوانیم در ژاپن فینالیست شویم و به مدال طلا برسیم. حضور در دو رویداد بعدی یعنی بلغارستان و کرواسی خیلی می‌تواند به ما کمک کند تا در المپیک آرژانتین حضور پیدا کنیم. به هر حال کشورها برای حضور در المپیک خیلی جنگنده در رقابت‌های پیش رو حضور خواهند داشت، برای اینکه علاوه بر کسب مدال، سهمیه حضور در المپیک آرژانتین را نیز کسب کنند. از سمانه خوشقدم و فاطمه حسینی کادرفنی تیم ملی و مریم صفرقلی و خانواده ام که به خاطر زحماتی که برای من کشیده‌اند تشکر می کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا