برای شرکت در لیگ جهانی حاضرم به‌ جای تمرین، کار کنم/ مسؤولان دلسردم کرده‌اند

پدیده زیر ۲۱ سال کاراته آسیا گفت: برای حضور در لیگ جهانی و کسب سهمیه، حاضرم به‌ جای تمرین، کار کنم و با پولی که از این راه درمی‌آورم هزینه سنگین مسابقات را بدهم.

به گزارش کاراته نیوز مهدی رحیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در آستانه‌اشرفیه با اشاره به انگیزه‌های بالایش برای المپیکی شدن اظهار کرد: برای رسیدن به المپیک از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم، در همین ایام عید نیز دو نوبت صبح و بعدازظهر در حال تمرین هستم و برای نیل به اهداف باید از استراحت زد.

 

وی با اشاره به اینکه سال ۹۶ سال پرفروغی برای وی بوده است، افزود: در رقابت‌های قهرمانی امیدهای کشور موفق شدم به مدال طلا دست‌ یابم. با موفقیت در رقابت‌های انتخابی، به عضویت تیم ملی ایران درآمدم. در جام بین‌المللی وحدت و دوستی در رده سنی بزرگسالان به مقام سوم دست‌ یافتم.

 

پدیده زیر ۲۱ سال کاراته آسیا با اشاره به درخشش در رقابت‌های قهرمانی امیدهای آسیا مطرح کرد: با کسب مدال طلا در این مسابقات توانستم از سوی فدراسیون جهانی کاراته به‌ عنوان پدیده زیر ۲۱ سال آسیا انتخاب شوم؛ با این درخشش موفق شدم به رده سوم رنکینگ زیر ۲۱ سال جهانی راه یابم.

 

رحیمی‌نژاد بیان کرد: اوج تلاش‌هایم در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به ثمر نشست و پس از ۷ سال، مدال طلای قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی را برای استان گیلان کسب کردم. این افتخار چندان‌ که بایسته و شایسته بود مورد تقدیر و استقبال مسؤولان گیلان قرار نگرفت و باعث دلسردی‌ام شد.

 

وی با بیان اینکه به خود نمره ۱۸ از ۲۰ را می‌دهد، تصریح کرد: در سال ۹۶ موفق به کسب سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز شدم و برای اینکه تمام مدال‌هایم از نوع خوش‌رنگ طلا باشد به خود نمره ۱۸ می‌دهم.

 

رحیمی‌نژاد با اشاره به اینکه هدف اصلی‌اش در سال ۹۷ شرکت در لیگ جهانی کاراته است، افزود: برای حضور در لیگ جهانی و کسب سهمیه، حاضرم به‌ جای تمرین، کار کنم و با پولی که از این راه درمی‌آورم هزینه سنگین مسابقات را بدهم.

 

قهرمان کاراته آسیا با اشاره به درخواست‌هایش از مسؤولان ورزش گیلان گفت: ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان گیلان و ریاست محترم هیأت کاراته استان گیلان به جهت حمایت‌هایی که از من داشتند؛ امیدوارم در سال ۹۷ این حمایت‌ها چه در بعد معنوی چه در بعد مالی افزایش یابد تا بتوانم با شرکت در مسابقات لیگ جهانی کاراته با کسب رنکینگ مناسب، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا