عسگری: مسابقات کاراته وان پاریس پله صعود و موفقیت من است

ملی‌پوش کاراته ایران گفت: کاراته وان پاریس پله صعود و موفقیت من است، چرا که با برنامه‌ریزی که انجام دادم باید پله به پله در سال ۲۰۱۸ جلو بروم و پاریس نخستین گام است.

به گزارش کاراته نیوز بهمن عسگری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، در خصوص کسب نشان برنز مسابقات کاراته وان پاریس اظهار داشت: خدا را شکر عملکرد بسیار خوبی در دیدار رده‌بندی مسابقات کاراته وان داشتم و مانند گذشته کاملاً روی کارم تمرکز داشتم. من تجربیات خوبی از دیدارهای رده‌بندی دارم و به همین دلیل عملکرد بسیار خوبی مقابل حریف ژاپنی داشتم.

وی تأکید کرد: جایگاه من در این مسابقات حضور در دیدار نهایی بود، اما اشتباهات سه ثانیه پایانی مقابل رافائل آقایف باعث شد نتوانم به فینال راه پیدا کنم. در دیدار رده‌بندی نیز با وجودی که امتیاز اول را از دست دادم، اما بازی را با یک ضربه پای خوب برگرداندم و در ادامه بهتر و بهتر شدم و در نهایت ۷ بر ۳ به پیروزی دست یافتم.

دارنده نشان برنز کاراته وان پاریس خاطر نشان کرد: کاراته وان پاریس پله صعود و موفقیت من است، چرا که با برنامه‌ریزی که انجام دادم باید پله به پله در سال ۲۰۱۸ جلو بروم و پاریس نخستین گام است. دوست داشتم گام نخستم محکم‌تر باشد، اما با یک برنز خوب کار خود را در سال ۲۰۱۸ شروع کردم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا