معرفی نفرات برتر قهرمانی کاراته کشور امید دختران

رقابتهای قهرمانی کشور امیدهای دختران امروز در اصفهان برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، رقابتهای قهرمانی کشور رده های پایه دختران امروز(چهارشنبه ۴ بهمن ماه) در اصفهان و با برگزاری مسابقات رده سنی امید و با حضور ۳۳۲ کاراته کا آغاز شد.
مسابقات بخش کومیته در سالن امام علی و رقابتهای کاتا در خانه کاراته اصفهان برگزار شد و برترینهای هر بخش معرفی شدند.

بر این اساس، در کاتای انفرادی، فاطمه ایمانی از تهران مقام نخست را بدست آورد، مائده استادی از مازندران دوم شد. سارا قاسمی از اصفهان و توران فروتن از زنجان مشترکاً سوم شدند. در این بخش ۷۲ کاتارو به روی تاتامی رفتند.

در وزن ۵۰- کیلوگرم، فاطمه سعادتی از مازندران اول شد. محدثه قنبری از مازندران در مکان دوم ایستاد. ادیبه گچ پز از آذربایجان شرقی و آناهیتا یحیی پور از تهران سوم مشترک شدند. در این وزن ۷۰ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۵۵-کیلوگرم، صدیقه شاهرخی از مازندران رتبه نخست را کسب کرد. فاطمه احمدپور از مازندران در مکان دوم قرار گرفت. زهرا حاجیان از تهران و زهرا کرم پوری از خوزستان سوم مشترک شدند. در این وزن ۵۷ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۶۱-کیلوگرم، فاطمه عباسی از مازندران اول شد. مهدیس دوستی زاده از لرستان در رده دوم ایستاد. بهناز بتوئی از تهران و فاطمه طراز پور از فارس مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند. در این وزن ۵۱ نفر با هم به مبارزه پرداختند.

در وزن ۶۸-کیلوگرم، هدی صباغیان از سمنان در رده نخست ایستاد. شهرزاد لطیفی از مرکزی دوم شد. مبینا حسینی از مازندران و فاطمه زیبایی از اصفهان سوم مشترک شدند.
در این وزن ۴۳ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۶۸+کیلوگرم، شنه کاظمی از خوزستان اول شد. زهرا همت از فارس در جای دوم قرار گرفت. دنیا فولادسنج از گیلان و آرزو ضیایی از اصفهان مشترکاً در مکان سوم ایستادند.
در این وزن ۳۹ نفر شرکت داشتند.

رقابتهای امروز را ۷۲ داور قضاوت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا