برترینهای رنکینگ سوپر لیگ کاراته بانوان اعلام شد

سازمان لیگ فدراسیون رنکینگ سوپر لیگ کاراته بانوان در هفته اول دور برگشت را اعلام کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، بر اساس رنکینگ اعلام شده، در کاتای انفرادی، فاطمه صادقی از تیم بیمه تعاون با ۱۸۹ امتیاز اول است، بهاره حسینی از تیم نارین صنعت آریا و مهناز آخوند زاده از تیم نفت امیدیه با ۱۳۹ امتیاز مشترکاً در مکان دوم قرار دارند و زهره میرزاخانی از تیم هیات کاراته اصفهان با ۱۱۱ امتیاز در جای چهارم قرار گرفته است.

 

در کاتای تیمی،تیم هیات کاراته اصفهان با ترکیب زهره میرزاخانی، مریم کریمی و فاطمه چیذری با ۲۱۷ امتیاز صدرنشین است. تیم بیمه تعاون با ترکیب مهری یزدانی، مائده نصیری پی و پریسا رحمانی با ۱۸۸ امتیاز و تیم پیام نور مرکزی با ترکیب زهرا سادات قطب زاده، نیلوفر باقری و زینب شنوایی با ۱۳۷ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای دارند.

 

در وزن ۵۰-کیلوگرم، سحر شیروانی از هیات کاراته اصفهان با ۱۴۴ امتیاز در رده نخست قرار دارد، زهرا طرازپور از تیم بیمه تعاون با ۱۱۱ امتیاز دوم و سارا کریمی از تیم نفت امیدیه با ۱۰۲ امتیاز در رده سوم است.

 

در وزن ۵۵-کیلوگرم، فرشته موسوی از هیات کاراته اصفهان با ۱۳۷ امتیاز در صدر قرار گرفته، زهرا کرم پور از تیم نفت امیدیه با ۱۲۹ امتیاز دوم است و فاطمه چالاکی از تیم بیمه تعاون با ۱۱۰ امتیاز در مکان سوم جای دارد.

 

در وزن ۶۱-کیلوگرم، مونا قاسمی از تیم آوای رزم با ۱۲۲ امتیاز اول است. شیما آل سعدی از تیم بیمه تعاون با ۱۱۲ امتیاز و یگانه مرادی از تیم پیام نور مرکزی با ۱۰۵ امتیاز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم قرار دارند.

 

در وزن ۶۸-کیلوگرم، زهرا یاوری از تیم پیام نور مرکزی با ۱۲۷ امتیاز، حدیث صمدی از تیم آوای رزم با ۱۰۵ امتیاز و نفیسه گلشنی از تیم بیمه تعاون با ۹۱ امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم جای دارند.

 

در وزن ۶۸+ کیلوگرم، محدثه آقایی از تیم بیمه تعاون با ۱۸۰ امتیاز ، شنه کاظمی از تیم نفت امیدیه با ۱۴۹ امتیاز و شادی شریعتی از تیم نارین صنعت آریا با ۸۸ امتیاز اول تا سوم هستند.

 

در وزن آزاد، بهنوش نجفی از هیات کاراته اصفهان با ۲۰۵ امتیاز اول است، مهدیه مهدی نیا ازتیم پیام نور مرکزی با ۱۱۵ امتیاز درمکان دوم قرار دارد و روشنک شاکریان از تیم نفت امیدیه با ۹۸ امتیاز در جای سوم ایستاده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا