برترینهای سوپر لیگ کاراته در نیم فصل اول

سازمان لیگ فدراسیون کاراته، رنکینگ سوپر لیگی ها تا پایان نیم فصل اول را اعلام کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان نیم فصل اول سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور که با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید، سازمان لیگ فدراسیون رنکینگ کاراته کاها در دو بخش کاتا و کومیته را اعلام کرد که بر این اساس، در کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی از تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۲۱۵ امتیاز در صدر قرار دارد. امیربهادر تدین از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۸۷ امتیاز و مهران قربانعلی پور از تیم بیمه تعاون با ۱۷۰امتیاز دوم و سوم شدند.

در کاتای تیمی، تیم مناطق نفت خیزجنوب با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند با ۲۴۱ امتیاز صدرنشین شد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب امیربهادر تدین، روزبه روشنی و سهیل ساجدی فر با ۲۰۱۸ امتیاز درمکان دوم ایستاد و تیم بیمه تعاون با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر و حمیدرضا پوراعماء در رده سوم قرار گرفت.

در وزن ۵۵-کیلوگرم، مهدی کریمی از تیم نارین صنعت آریا با ۱۶۰ امتیاز اول است.
مجید حسین نیا از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۳۸ امتیاز و بهنام نجفی از تیم پاس با ۱۳۶ امتیاز دوم و سوم هستند.

در وزن ۶۰-کیلوگرم، محمد شایگان از تیم پاس با ۱۶۰ امتیاز در رده نخست قرار دارد. مصطفی روستا از تیم گوجوریو سی واکای تهران با ۱۲۱ امتیاز و میثم ادهمی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۱۱۷ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، هامون درفشی پور از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۸۰ امتیاز صدرنشین این وزن است. سعید علیپور از تیم بیمه تعاون با ۹۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفته و علی گلابی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۹۵ امتیاز سوم است.

در وزن ۷۵-کیلوگرم، کیوان بابان از تیم گوجوریو سی واکای تهران با ۱۸۵ امتیاز، بهمن عسگری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۳۶ امتیاز و مهرداد پورشیب از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۹۷ امتیاز به ترتیب در مکانهای اول تا سوم جدول رنکینگ جای دارند.

در وزن ۸۴-کیلوگرم، مهدی قراری زاده از تیم بیمه تعاون با ۱۸۱ امتیاز سکوی نخست را در اختیار دارد. مهدی خدابخشی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۶۲ امتیاز دوم است و سیدرضا خوشکلام از تیم هیات کاراته گیلان با ۱۲۵ امتیاز در رده سوم جای دارد.

در وزن آزاد، مهدی عاشوری از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۱۸۲ امتیاز صدرنشین است. سامان حیدری از تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۱۴۰ امتیاز و علی اکبر دستجانی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۱۲۰ امتیاز دوم و سوم هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا