لیاقت کسب مدال المپیک را داریم/ کاراته ایران از مدعیان جهانی است

کاراته‌کای ملی پوش ایران گفت: بعد از بازگشت از اروپا، برای حضور در اردوهای تیم ملی و رقابت‌های لیگ جهانی در پاریس آماده خواهم شد.

به گزارش کاراته نیوز سجاد گنج زاده که برای برگزاری سمینار آموزشی راهی قاره اوپا شده است با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر، گفت: کاراته المپیکی شده و این موضوع برای اهالی این رشته اهمیت فوق العاده ای دارد. تمام کشورها تلاش می کنند در اولین حضور رسمی این رشته در المپیک، نمایش خوبی داشته باشند.

وی افزود: پروسه کسب سهمیه المپیک از ابتدای سال ۲۰۱۸ به صورت جدی آغاز می شود و رقابتهای سخت و پرفشاری پیش رو خواهیم داشت. اردوهای آماده سازی به زودی از سرگرفته می شود و من نیز با حضور در تمرینات تیم ملی آماده می شوم تا با بهترین عملکرد در رقابتهای پیش رو، برای المپیک ۲۰۲۰ کسب سهمیه کنم.

این عضو تیم ملی کاراته ادامه داد: رقابتهای پاریس اولین تورنمنت پیش رو در ابتدای بهمن ماه است. بدون شک این رقابتها به دلیل امتیاز بالایی که دارد مورد استقبال بهترین کاراته کاهای دنیا قرار خواهد گرفت و کاراته کاهای ما نیز باید با پشت سر گذاشتن تمرینات سخت با آمادگی بالا راهی فرانسه شوند.

گنج زاده با بیان اینکه کاراته ایران استحقاق کسب بهترین نتیجه را در المپیک دارد اظهار داشت: در سالهای قبل کاراته کاهای ایران در میدانهای معتبر جهانی و آسیایی نمایش خوبی داشته و عناوین با ارزشی کسب کرده اند. رسیدن به مدال المپیک برای این کاراته با این پتانسیل دور از دسترس نیست و معتقدم در هر دو بخش بانوان و آقایان می توانیم در همه اوزان و حتی کاتا سهمیه المپیک کسب کنیم.

وی در پایان با اشاره به سفر اروپایی خود گفت: با هماهنگی سرمربی تیم ملی و در زمان تعطیلی اردوهای آماده سازی، هفته گذشته به دعوت بابک گودرزی از قهرمانان سابق ایران که در روتردام هلند باشگاه کاراته دارد، برای برگزاری سمینارهای آموزشی به این کشور آمدم. پس از آن به دعوت استاد سیامک منتظری که نزدیک به ۴۵ سال که در شهر «رگنزبورگ»، نزدیکی مونیخ کلاس کاراته دارد، همین سمینار آموزشی را داشتیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا