رکوردی که جابجا شد؛ نگاه ستارگان آینده کاراته جهان به تاتامی تنریف

کمتر از یک ماه دیگر تا برگزاری مسابقات جهانی اسپانیا فرصت باقی است و ستارگان فردای کاراته جهان شمارش معکوس خود را برای حضور در مسابقات جهانی که ۲۵ تا ۲۹ اکتبر در تنریف برگزار خواهد شد، آغاز کرده اند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون جهانی wkf، این بار تنریف شهری که سمبل جزایر قناری است، توانمندی های خود را برای برگزاری یک تورنمنت معتبر جهانی نشان خواهند داد. این فقط ۵ روز مسابقه ای که در تنریف برگزار خواهد شد نیست، بلکه فرصتی است برای نشان دادن شانس حضور در مسابقات المپیک بوینس آیرس آرژانتین.

مسابقات که در تنریف برگزار خواهد شد اصلی ترین رویداد در مسیر کسب سهمیه بازیهای المپیک جوانان به شمار می رود و همین نبرد برای رسیدن به بوینس آیرس ۲۰۱۸ انگیزه های افزون تری به ورزشکاران می دهد و جذابیتهای مسابقه تنریف را بالاتر خواهد برد.

جالب اینکه۲ هفته به پایان زمان قانونی ثبت نام در دهمین دوره مسابقات جهانی رکورد تعداد شرکت کنندگان رقابتهای جهانی شکسته شد؛ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار از ۷۵ کشور، پیش بینی می شود این تعداد به ۱۴۰۰ ورزشکار از ۸۶ کشور برسد.
ژاپن در دوره قبلی در صدر جدول قرار گرفت؛ ۱۸ مدال گرفت که ۸ طلا بود، بعد از آن ترکیه و مصر قرار گرفتند.
در این رقابتها ورزشکارانی از سنین ۱۴ تا ۲۰ سال حضور دارند و این بزرگترین فرصتی است برای پشتوانه سازی در کاراته جهان و این مرحله مهم و تاثیرگذار در زندگی ورزشی آنهاست.
مسابقات از روز چهارشنبه ۲۵ اکتبر(۳ آبان) با برگزاری مسابقات کاتا آغاز می شود و روز یکشنبه ۲۹ اکتبر با انجام مراسم اختتامیه پایان می گیرد. مسابقات فینال هر رده در همان روز برگزار خواهد شد به جز رقابتهای روز پنجشنبه ۴ آذر ماه.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا