دیدار روسای هیات ها با رئیس فدراسیون کاراته 

روسای ۵ هیات کاراته امروز با محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، روسای هیات های کاراته زنجان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، گلستان و کردستان امروز(سه شنبه ۱۷ مرداد ماه) با حضور در فدراسیون کاراته با محمدصادق فرجی رئیس این فدراسیون در دیدارهای جداگانه به گفت و گو پرداختند.

سهیلا چراغی رئیس هیات کاراته کردستان در خصوص برنامه های آینده این هیات، ساختار تشکیلاتی، ابعاد قهرمانی و اداری گزارشی ارائه داد. همچنین این هیات آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و نیز اردوهای تیم ملی را اعلام کرد.

رحیم محمودزاده رئیس هیات کاراته استان کهگیلویه و بویر احمد نیز در مورد ساماندهی این هیات توضیحاتی ارائه داد و در خصوص آمادگی این استان برای برگزاری مسابقات کشوری و میزبانی اردوهای تیم ملی ابراز کرد.

در ادامه اسماعیل جبله رئیس هیات گلستان نیز در خصوص برنامه های مختلف استانی از قبل دوره های آموزشی، مسابقات مختلف و رقابتهای پیشکسوتان گزارشی به رئیس فدراسیون ارائه داد.
علی سلطانی، رئیس هیات کاراته مازندران و محسن سهندی رئیس هیات کاراته زنجان نیز دیدارهایی با محمدصادق فرجی داشته و عملکرد هیات های استانی خود را گزارش دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا