سیزدهمین دوره جام وحدت و دوستی کاراته در ارومیه برگزار می‌شود

رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: سیزدهمین دوره جام وحدت و دوستی از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ مرداد ماه در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش سایت کاراته نیوز جواد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سیزدهمین دوره جام وحدت و دوستی با حضور ۱۲ کشور خارجی، از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ مرداد ماه برای چهارمین سال متوالی در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: کارهای اولیه برای برگزاری این دوره از مسابقات انجام شده و چارت های تشکیلاتی برای برگزاری آن ایجاد شده اند.

سلیمی در خصوص این مسابقات خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات از سال ۸۴ برگزار نمی‌شد دوباره از سال ۹۲ شروع شده و ۴ سال پیاپی در ارومیه و در سالن الغدیر ارومیه با حضور ریئس فدراسیون جهانی کاراته و وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقه با حضور حدود ۳۰۰ نفر و حضور ۳۰ تن از مسئولین برگزار می شود و تنها مسابقه ثبت شده به نام ایران و ارومیه در سایت مسابقات بین المللی کاراته جهان است.

سلیمی در خصوص هدف برگزاری این مسابقات تصریح کرد: رشد سطح کیفی کاراته کشور به ویژه استان به گونه ای است که کاراته استان از رتبه ۱۵ در سال ۹۲ به رتبه اول در سال ۹۴ و ۹۵ رسیده است.

وی در خصوص وضعیت هیات استان اظهار کرد: در اکثر مسابقات اکثر رتبه های برتر از آن استان آذربایجان غربی است پیش بینی می‌شود از استان آذربایجان غربی یک نفر به مسابقات بین المللی آرژانتین و یک نفر هم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعزام شوند.

رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی در خصوص سایر فعالیت های هیات استان اظهار کرد: اعزام سه تیم نوجوانان، جوانان و زیر ۱۳ سال استان به اردوی تدارکاتی که در استان قم برگزار می شود و همچنین کسب ۵ مدال از مسابقات کشوری بخشی از این فعالیت ها می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا