کارت های عضویت فدراسیون کاراته رونمایی شد

به منظور ساماندهی بهتر، توسعه بانک اطلاعات، تسهیل و تسریع در امور اداری و ورزشی کلیه اعضای خانواده بزرگ کاراته، شامل مربیان، داوران، ورزشکاران و کارکنان فدراسیون و هیات ها و سبک ها صاحب کارت عضویت فدراسیون می شوند.


به گزارش”کاراته نیوز” و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، محسن باقریان مدیر عامل شرکت پاسکو و مجری صدور کارت های عضویت فدراسیون کاراته، با اشاره به اینکه کارت های عضویت به صورت هوشمند و الکترونیکی است، گفت: خانواده بزرگ کاراته علاوه بر اینکه از این پس راحت تر امور اداری و ورزشی خود را از هیات و فدراسیون پی گیری خواهند کرد، همچنین می توانند از تسهیلات ویژه ورزشی، فروشگاهی، رستورانها و مجموعه های خدماتی، رفاهی، پزشکی و دندانپزشکی این کارت بهره مند شوند.

وی افزود: کارت های عضویت فدراسیون کاراته امروز در حضور رییس فدراسیون کاراته رونمایی شد. علاوه بر مزایای ارزنده برای مدیریت فرایندهای کاری در امور فدراسیون، با ایجاد لایه امنیتی الکترونیک، احراز هویت به صورت هوشمند انجام می پذیرد. همچنین با ایجاد رابط کاربری سودمند جهت گزارشات آماری پیشرفته مدیریتی، کارت های عضویت از هم اکنون برای تمامی اعضای کاراته صادر شده و از اواخر اردیبهشت ماه دارندگان کارت عضویت با طرح “پس کارت” می توانند از تسهیلات آن استفاده نمایند.
باقریان در خصوص مزایای داشتن این کارت برای اعضا گفت: در واقع این کارت ها حلقه اتصال میان فدراسیون، اعضا و مجموعه های طرف قرارداد است و افرادی که این کارت را در اختیار داشته باشند می توانند ضمن پیگیری امور اداری و اجرایی فدراسیون نظیر صدور احکام، ارتقا درجه و شرکت در دوره های آموزشی و مسابقات و غیره، از مزایای ۲۵۰ مجموعه نمونه استفاده کنند و از مزایای آن شامل خرید ارزانتر و پس انداز در کارت بهره ببرند.
وی ادامه داد: با ارائه کارت عضویت فدراسیون با لگوی “پس کارت” به مجموعه های تحت پوشش، مبلغی تحت عنوان”پس آنی” بلافاصله از خرید کل کسر گردیده”پس آنی” و مبلغی هم به عنوان ذخیره (پس ذخیره)در کارت شارژ می شود که فرد می تواند در خرید بعدی از آن استفاده نماید.

باقریان در مورد سقف استفاده از پس کارت و اعتبار آن گفت: در حال حاضر هریک از کارت ها تا سقف ده میلیون تومان مجاز به استفاده از مزایای کارت بوده و بهره مندی از این خدمات خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا